• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Tieo

Håller hon och brian samman?

Tycker det är så roligt att se hur han biter ihop när han dundrar på med hur saker och ting SKA vara

• DesiréeochThéosmamma
    Tieo skrev 2009-01-15 09:38:38 följande:
    Håller hon och brian samman?Tycker det är så roligt att se hur han biter ihop när han dundrar på med hur saker och ting SKA vara
    Nej hon gör slut med honom efter han mist sina företag och pga ekonomin men han dög när han hade fler företag och kunde ge henne det hon ville ha men efter att han hjälpt henne och hennes son så mycket så gick det dåligt för hans verksamhet.
  • kvinna 86
    DesiréeochThéosmamma skrev 2009-01-15 09:36:39 följande:
    I sista säsongen som sänts i Danmark och sista avsnittet så är pappan hemma hos henne och får träffa pojken. Men dom hade inte fått reda från kommunen om testresultatet.
    är det då han mörkhyade? som satt i fängelse?
  • pluttebarn

tycker Brian ser ut som han fått ett allergi anfall i ansiktet av typ getingstick. Som om han svullnat alltså.... men han verkar ju väldigt snäll o go...

• DesiréeochThéosmamma
    kvinna 86 skrev 2009-01-15 11:34:13 följande:
    är det då han mörkhyade? som satt i fängelse?
    nej det är den andra hon ej trodde först. Han verkar iaf vilja ta sin roll som pappa men har en historia bakom sig me tror jag me droger å sånt men vill göra sitt bästa iaf
  • Miiikaaa

pluttebarn skrev 2009-01-15 11:42:41 följande:

tycker Brian ser ut som han fått ett allergi anfall i ansiktet av typ getingstick. Som om han svullnat alltså....
    ja det tycker jag också... började fundera på om han håller på med botox kanske?
  • 1Moonlight1

Vet någon om det går att tanka hem avsnitten någonstans, med text helst?

• annac87

På youtube kan man se säsongen som går nu tror jag det är. Men då utan svensk text kanon om man missar nått avsnitt...

Sen fär man själv välja avsnitt till höger, varje avsnitt är uppdelat i 2 delar.

• Tovas Mamma

Någon som vet något om de nya som kommer in i serien se??

Det kommer väl in någon "Line-Cecilie" som får brn med någon som ska in i fängelse?

Och Stine som bor hos sina föräldrar??

När kommer dom in i serien?

Kommer det fler nya ansikten??

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)