• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • DesiréeochThéosmamma
    tobiq skrev 2008-12-31 15:52:30 följande:
    Dum fråga kanske, men det är utan textning då va? fattar ju inte danska alls tyvärr...
    ja det är utan text. Ja då blir det svårare
  • Misty W

Jag fattar inte mkt heller, men man kommer in i det + att man kan koppla dom få orden som låter som svenska och engelska. skit jobbigt första 5 avsnitten jag såg.

• xxmeyaxx

Najda har ju en son sedan tidigare.
    Blir gravid, men avbryter graviditeten i v. 19 (tror jag det var), detta efter att de fått veta att den lilla pojken hade försnävning på urinröret och inte kan kissa. Njurarna slutade att fungera..

.. som sagt, de avbryter graviditeten i v.19.. Men när pojken föds, så lever han! I 3½ timme. Under den här tiden hinner han även döpas. http://www.naddi.dk <- för er som vågar titta. Finns bilder, så det är ej för känsliga.

Sedan får hon en tredje pojke. Sakarias http://www.ungmor.dk/index.php?module=v4bJournal&func=journal_view&mode=detail&uid=3 

Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • Misty W

Nån som vet när nästa säsong börjar? Har kollat på alla på nutv.

• Lovley

nån som vet ifall hon kristina kommer få reda på vem pappan till hennes barn är?
    Eftersom barnet va vitt och inte pappan i finkan som hon trodde.

hur kan man inte veta hur många man ligger med under 1 månad=/

• Engla75

Tänkte samma sak med Malou-Stella. Hon var trots allt inte 100 % på att 14-åringen var pappan. Var han det?

• Lovley

va det inte bara maloue-stellas killes föräldrar som va osäker på att det va deras son som va pappan??
    För malou-stella va väl säker på den pappan till tino?

• kvinna 86
    Lovley skrev 2009-01-13 20:24:14 följande:
    nån som vet ifall hon kristina kommer få reda på vem pappan till hennes barn är?Eftersom barnet va vitt och inte pappan i finkan som hon trodde.hur kan man inte veta hur många man ligger med under 1 månad=/
    läs inlägg 112
  • Miiikaaa

Lovley skrev 2009-01-13 20:36:34 följande:

va det inte bara maloue-stellas killes föräldrar som va osäker på att det va deras son som va pappan??För malou-stella va väl säker på den pappan till tino?
    hon sa att det fanns är väääääldigt lite chans "0,001%" som hon sa... och därför ville läkarna göra ett test.
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)