• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • xxmeyaxx
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2009-01-13 20:42:04 följande:
    hon sa att det fanns är väääääldigt lite chans "0,001%" som hon sa... och därför ville läkarna göra ett test.
    väldigt liten chans, då måste hon ju faktiskt vara liiiiiite osäker.

jag menar. jag kan säga att min karl GARANTERAT är pappan till min son.
    chansen att någon annan skulle vara det är verkligen 0%.
    Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • Miiikaaa

xxmeyaxx skrev 2009-01-13 21:24:42 följande:

väldigt liten chans, då måste hon ju faktiskt vara liiiiiite osäker.jag menar. jag kan säga att min karl GARANTERAT är pappan till min son. chansen att någon annan skulle vara det är verkligen 0%.
    ja exakt, hon verkar ju inte helt 100 på att det är han.. men som hon sa chansen att det inte är det är ju väldigt liten
  • Engla75
    xxmeyaxx skrev 2009-01-13 21:24:42 följande:
    väldigt liten chans, då måste hon ju faktiskt vara liiiiiite osäker. jag menar. jag kan säga att min karl GARANTERAT är pappan till min son. chansen att någon annan skulle vara det är verkligen 0%.
    Exakt så reagerade jag också! Hon måste ju legat med någon annan vid det tillfället!
    För övrigt tycker jag hon är jätte söt!
  • DesiréeochThéosmamma
    Engla75 skrev 2009-01-13 20:46:42 följande:
    Vet ni om han var pappan då?
    kan bara säga att pojken är väldigt lik pappan och jag har inte sett något annat än det är han
  • DesiréeochThéosmamma
    Elize87 skrev 2009-01-14 10:53:56 följande:
    vart får man tag på avsnitten?!
    www.kanal4.dk

man köper ett abonnemang från 5 dagar för 19dkr. Ingen dansk text dock dom ej kan danska, man som tur d gör =)
  • kramgrisen

HAn Brian eller vad han heter är han inte lite feminim? eller är det bara jag som hängt upp mig på hans ögonbryn? JAg fattar mig inte på hans tjej heller..Vet någon om hon tar reda på vem dom är pappan till barnet?

• kvinna 86

Kramgrisen jag har frågat det innan, så läs svar 112 i denna tråden

• DesiréeochThéosmamma
    kramgrisen skrev 2009-01-14 19:46:15 följande:
    HAn Brian eller vad han heter är han inte lite feminim? eller är det bara jag som hängt upp mig på hans ögonbryn? JAg fattar mig inte på hans tjej heller..Vet någon om hon tar reda på vem dom är pappan till barnet?
    I sista säsongen som sänts i Danmark och sista avsnittet så är pappan hemma hos henne och får träffa pojken. Men dom hade inte fått reda från kommunen om testresultatet.
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)