• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Lovley

det måste jag se ikväll när sonen sover längtar redan haha..

Nu fattade jag ingenting gjorde maloustella abort med sitt andra barn elkler inte?

• Lovley
    Helennnna skrev 2009-02-12 14:17:56 följande:
    Fast vid sidan om där står det ju säsong 1,2,3,4 osv till åtta. :-Pvilken säsong är vi på nu? så man vet vart man ska börja titta=)
  • Niccita

Helennnna skrev 2009-02-12 14:09:10 följande:

Niccita skrev 2009-02-12 14:05:54 följande:
    Vem fick hon det barnet med då? Sin pojkvän eller någon "framäling"
    Det vet jag inte riktigt, det är inget hon sagt på tv eller så uta sånt de snokat fram på diverse forum :-P
  • Niccita

Lovley skrev 2009-02-12 14:18:41 följande:

det måste jag se ikväll när sonen sover längtar redan haha..Nu fattade jag ingenting gjorde maloustella abort med sitt andra barn elkler inte?
    Hon fick missfall såvitt jag förstått det rätt
  • Miiikaaa
    Helennnna skrev 2009-02-12 14:17:56 följande:
    Fast vid sidan om där står det ju säsong 1,2,3,4 osv till åtta. :-Pjo jag vet, men när jag tryckte att jag ville se avsnitt 1 av säsong 1 så kom det upp en ruta där det stod att man måste betala för det...
  • Helennnna
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2009-02-12 14:26:04 följande:
    jo jag vet, men när jag tryckte att jag ville se avsnitt 1 av säsong 1 så kom det upp en ruta där det stod att man måste betala för det...Okej va lustigt. För här kommer det bara upp att jag måste ladda ner en grejj för att kunna se det, det gick inte att spela i windows media player, som jag har.
  • Miiikaaa
    Helennnna skrev 2009-02-12 14:28:01 följande:
    Okej va lustigt. För här kommer det bara upp att jag måste ladda ner en grejj för att kunna se det, det gick inte att spela i windows media player, som jag har.jo men det fick jag också upp först... men sen kom det upp en ruta med "hämta användningsrättigheter" och då fick man välja på "köp rättigheterna till det här avsnittet", "jag har redan abonnemang" "jag vill köpa abonnemang" (tror jag, som sagt är inte så bra på danska)
  • Niccita
    Helennnna skrev 2009-02-12 14:28:01 följande:
    Okej va lustigt. För här kommer det bara upp att jag måste ladda ner en grejj för att kunna se det, det gick inte att spela i windows media player, som jag har.Det står även högst upp att det bara är första avsnittet på säsong 8 som är gratis..
  • WhiteAngels

Vicke85 skrev 2009-02-12 13:42:53 följande:

MammaSöderstjerna skrev 2009-02-12 13:40:27 följande:
    Vad var det för sida?
    Hoppla ..jag hittade....
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)