• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • mammamys06
    Niccita skrev 2009-02-12 13:48:47 följande:
    mammamys06 skrev 2009-02-12 13:45:20 följande: Kommer inte riktigt ihåg hur det går med skolan, hon hoppar ju av o på hela tiden Jo, hn flyttar hemifrån. Men mamman flyttar med så de bor nästintill brevid varandra :-PMamman håller sig undan mer o Malou Stella tar mer ansvar.Camilla med oliver är nog snart klar med si HF (typ som samhällsutbilding). De är fortf tillsammans, har precis köpt hus och hon väntar e bebis till sommar
    Så roligt!
    Att dricka kaffe utan mjölk är som kärlek utan kyssar- INTE kul!
  • Karisma

ser nu att malou stella väntade sitt 2:a barn, men valde abort då hon inte tyckte det passade med ytterligare ett barn just nu (då).

/K

• Svart ros

Ja nu hittade jag
    Men f-n vad pinsamt....Vad tänkte/tänker hon med?

MammaSöderstjerna skrev 2009-02-12 13:49:04 följande:
    Googla på malou stella
  • Niccita

Karisma skrev 2009-02-12 13:53:36 följande:

ser nu att malou stella väntade sitt 2:a barn, men valde abort då hon inte tyckte det passade med ytterligare ett barn just nu (då)./K
    Det har gått rykten om det i typ ett år nu.
    Hon har sagt att hon fått sponta abort, och inte aborterat bort det..
  • Helennnna

Niccita skrev 2009-02-12 14:05:54 följande:

Det har gått rykten om det i typ ett år nu. Hon har sagt att hon fått sponta abort, och inte aborterat bort det..
    Vem fick hon det barnet med då? Sin pojkvän eller någon "framäling"
  • Helennnna
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2009-02-12 14:06:17 följande:
    vet inte om någon redan hittat den här sidan.. men det verkar som att man kan se alla säsongerna online GRATIS. fast det blir ju på danska då... kanal4.dk/deungemoedre/
    Nu måste jag titta, men det där som kom fram är ju långt framåt om man jämför med det som går på tv nu, vilken säsong är det som går på tv nu, i sverige alltså ??
  • Karisma

Niccita skrev 2009-02-12 14:05:54 följande:

Det har gått rykten om det i typ ett år nu.Hon har sagt att hon fått sponta abort, och inte aborterat bort det..
    Ja så kan det ju åxå ha varit, min danska är inte den bästa. Stod att det var med en ny pojkvän. Vet inget om ngn sanning i det dock.

/K
  • Miiikaaa
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2009-02-12 14:06:17 följande:
    vet inte om någon redan hittat den här sidan.. men det verkar som att man kan se alla säsongerna online GRATIS. fast det blir ju på danska då... kanal4.dk/deungemoedre/
    det verkar tyvärr va så att det är bara det "senaste" avsnittet man kan se gratis.. dom andra måse man abonnemang för.. tror jag.. fattar inte danska så jättebra... tråkigt....
  • Helennnna
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2009-02-12 14:14:58 följande:
    det verkar tyvärr va så att det är bara det "senaste" avsnittet man kan se gratis.. dom andra måse man abonnemang för.. tror jag.. fattar inte danska så jättebra... tråkigt....Fast vid sidan om där står det ju säsong 1,2,3,4 osv till åtta. :-P
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)