Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
okej, då förstår jag :) jag har tyvärr missat en del märker jag. hehe
Tycker väl nte att Nadja och Kenneth verkar dåliga, har lite dålig koll på sina pengar och att hon är lite ledsen. Det gör dem ju inte till dåliga föräldrar. Med dea och vad han nu hette kan man ju med säkerhet till och med bara när man ser dem på tv säga att de nte var lämpade till att ta hand om barn. Undrar dock över vem som är den nya mannen i natachas liv, har han nya ögon att se med!!!!!!! Något som jag ser i nästan allas hem är att det är så ohyggligt dålig inrett. Tex hon med de två röd håriga pojkarna och smilas mamma lådor ut med väggarna, massa grejer på borden, golven osv tycker att nästan allas hem ser ut så. De enda med fint som jag sett är Camilla och hon med typ 7 barn.
Oj vad natacha-nikitas mamma har gått ner i vikt! Stor skillnad mot tidigare ju. Tänk om dottern kunde lyckas på samma vis som sin mamma!
Mtillm: jag tycker dom är omogna och ansvarslösa. Kan inte ens plocka upp efter sin hund.. Dessutom röker dom vilket jag tycker är egoistiskt när man har barn!
Proudmama: håller med.. Dessutom borde hon sluta röka och inte tugga tuggummi haha
Sorrena: alla mödrar i serien röker tyvärr.. Eller alla fall nästan, de enda jag aldrig sett en cigg i handen på är nadia (rödhåriga), nanna och nanna silje..kanskenågon enstaka person till. Dräggigt som bara den.
Katarina tror jag inte heller rökte?
Jag skulle vilja se en återblick på Katarina, och Christina som hade Lukas och sen Dirthe eller vad hon i första säsongen hette, hon med Emma och som ville bli militär. Henne gillade jag.
Du menar bente med emma :) nä, tror inte katarina heller rökte.,!
Fy vad sorgligt och se Remis tvåårs kalas med mamman och mormorn. Jag kunde inte alla hålla tillbaka tårarna, har en dotter själv i samma ålder så jag kan bara tänka mig hur det måste kännas. Visst har natacha-nikita fortfarande inte fått tillbaka vårdnaden eller mer umgänge med Remi?
Tycker ändå inte att de är värre än någon annan de följer, tycker alla visar dåligt omdöme utan undantag mer eller mindre. Men serien heter ju unga mödrar och är man ung så är man oftast också lite dummare/oerfaren vad man väljer att kalla det. Det är ju ingen i serien som har ett riktigt jobb, alla tycker att en unge efter två månader är helt normalt osv osv.