• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Sorrena

tycker de enda vettiga mammorna i det här programmet är rödhåriga nadja och och hon som har malucca

• fluu

Tycker även att det är grymt taskigt mot sonen att Christina pratar om hans problem i TV och dessutom visar upp hans beteende. Han kommer nog inte uppskatta det om ett par år.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Topcom

Eller hur! Sen om man märker attdet "hoppsan blev en trea också" slutar man väl idka samlag. Hon är uppenbarligen väldigt fertil och hon vet det. Inte gör man väl dem "misstag"på raken?! De har ju för sjutton inte råd!! Korkade idioter

• LängtansBlåaBlomma
    Sorrena skrev 2013-05-07 21:47:42 följande:
    tycker de enda vettiga mammorna i det här programmet är rödhåriga nadja och och hon som har malucca

Camilla också tycker jag, hon med Oliver och Sebastian. Det är lite fart på henne. Men jag minns hur sluten och osäker hon var ibörjan.
  • Ninja05

Camilla är duktig som tusan. Både viktminskningen, utbildat sig, fått jobb plus att hon föreläser och skrivit bok! inte illa efter separation osv!

LängtansBlåaBlomma skrev 2013-05-07 23:26:37 följande:
    Camilla också tycker jag, hon med Oliver och Sebastian. Det är lite fart på henne. Men jag minns hur sluten och osäker hon var ibörjan.

• mzmaa

jag får ingen bild i huvudet på Christina och Dennis.. Någon som kan lägga ut en bild på dom så poletten ramlar ner ;P (Hittade inga heller:)

• loppis7

Om du tittar på kanal5play från igår så ser du dom.

• mzmaa
    hag7 skrev 2013-05-08 10:01:25 följande:
    Om du tittar på kanal5play från igår så ser du dom.
    Ahaa, håller på att se de nu :) Är snart på gårdagen avsnitt! :)
  • Sorrena

Camilla är duktig faktiskt men tycker hon och hennes nya kille stressar lite väl med allt... Jag menar under ett års förhållande känner man inte varann ordentligt för att förlova sig och flytta ihop... Är en sak om man inte har barn men med barn så bör man ta det lite lugnare..

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)