• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Sorrena

tycker michaela är en riktigt omogen skit morsa, hon klagar så mycket på hur omogen hennes karl är för att vara pappa till smilla men hon är ju inte bättre.. bara det där att hon inte skulle tänka sig att göra sig av med hunden ifall smillas astma kom där ifrån är ju helt korkat.

• Sorrena
    LängtansBlåaBlomma skrev 2013-05-07 19:16:30 följande:

Gjorde de redan i gamla säsongerna...
    Tyckte hon var lätt obehaglig. Kände samma sak i dagens avsnitt. Bibehållet lugn inför kameran men är säkert aggressiv vanligtvis.
    Ja hon verkar inte ha alla hästar hemma, hon ska inte ens ha ett barn och nu har hon 5... helt sjukt hur man kan vara så slarvig.
  • GreatMaffian
    Sorrena skrev 2013-05-07 21:00:04 följande:
    tycker michaela är en riktigt omogen skit morsa, hon klagar så mycket på hur omogen hennes karl är för att vara pappa till smilla men hon är ju inte bättre.. bara det där att hon inte skulle tänka sig att göra sig av med hunden ifall smillas astma kom där ifrån är ju helt korkat.
    Sorrena skrev 2013-05-07 21:00:04 följande:

Oj, det där har jag missat
  • fluu

Att Theis(stavning?) har astma beror säkert delvis på möglet i lägenheten,men de har inte tänkt på att det också kan ha med storrökningen att göra ? Inte så smart att röka om man har en unge med astma. Eller det är aldrig smart att röka.

Väldigt många barn i serien som har en såndär mask. Alla deras mammor röker... bara ett sammanträffande säkert.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Jennie med ie skrev 2013-05-07 21:09:49 följande:
    Att snacka skit om barnets andra förälder är ett gemensamt drag hos flera av de separerade föräldrarna och är grymt oattraktivt och dessutom oschysst mot barnet.
    Ja,och framförallt att göra det i TV. Känns som om många av de unga morsorna inte riktigt fattar att väldigt många kommer se vad de gör,att det kommer snackas om dem och att allt kommer finnas på internet länge.
  • Jennie med ie
    fluu skrev 2013-05-07 21:31:48 följande:
    Ja,och framförallt att göra det i TV. Känns som om många av de unga morsorna inte riktigt fattar att väldigt många kommer se vad de gör,att det kommer snackas om dem och att allt kommer finnas på internet länge.

Och att det knappast gynnar umgänget vilket typ alla utom michela väl säger sig värna om.
  • Topcom

C och d går på bidrag, de har fem ungar som äter 1,5 kilo kött vid varje måltid. De lånar av anhöriga för att klara av att köpa mat till familjen. Ändå ser man den obehagliga kvinnan med en cigg i käften? Herregud.. Skaffa femdubblat preventivmedel för fn.

• fluu
    Topcom skrev 2013-05-07 21:39:58 följande:
    C och d går på bidrag, de har fem ungar som äter 1,5 kilo kött vid varje måltid. De lånar av anhöriga för att klara av att köpa mat till familjen. Ändå ser man den obehagliga kvinnan med en cigg i käften? Herregud.. Skaffa femdubblat preventivmedel för fn.
    Och sen säger hon att de absolut inte vill ha fler barn... men möjligheten finns ju så länge jag inte stereliserar mig...
    Så sa hon redan efter tvåan.
    100 spänn på att detta inte är sista graviditeten.
  • Sorrena
    fluu skrev 2013-05-07 21:04:26 följande:
    Att Theis(stavning?) har astma beror säkert delvis på möglet i lägenheten,men de har inte tänkt på att det också kan ha med storrökningen att göra ? Inte så smart att röka om man har en unge med astma. Eller det är aldrig smart att röka.

Väldigt många barn i serien som har en såndär mask. Alla deras mammor röker... bara ett sammanträffande säkert.
    ellerhur, håller med... är så jävla vidrigt och egoistiskt.. jag tål inte föräldrar som röker spelar ingen roll vilken ursäkt dom har.. har en vän som rökte under graviditeten och amningen fyfan säger jag bara.
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)