• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • slemtorsk i din bralla
    fluu skrev 2013-05-08 19:15:43 följande:
    Men gud vad smart av Nadja och Kenneth att skaffa en till nu när deras ekonomi är dålig och Nadja mår dåligt psykiskt...

Fattar inte varför Christina är med Dennis.
    fast de HAR ju inte dålig ekonomi.. de har faktiskt helt okej med pengar men kan inte hålla i dem...

Kenneth är ju en jävla skithög för övrigt som säger till Theis att hans teckning är ful.. eller missade jag det roliga i det?
  • fluu
    slemtorsk i din bralla skrev 2013-05-09 15:40:27 följande:
    fast de HAR ju inte dålig ekonomi.. de har faktiskt helt okej med pengar men kan inte hålla i dem...

Kenneth är ju en jävla skithög för övrigt som säger till Theis att hans teckning är ful.. eller missade jag det roliga i det?
    För mig blir det dålig ekonomi när man inte kan hushålla med pengarna. Även om de får mycket...

Missade det där med teckningen,VA?! Så säger man inte till någon,speciellt inte till ett barn!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • slemtorsk i din bralla
    LiamsMamma skrev 2013-05-09 16:34:13 följande:
    Det var väl Nadja som hade ritat teckningen?! Tror knappast en 2 åring kan rita sånt!
    jag såg inte teckningen hörde bara vad han sa.... tyckte inte faster verkade jättepositiv heller
  • beemp

Jag fattade det som att Nadja hade ritat teckningen.

• Sorrena

fyfan för nadja som röker fast hon är gravid.

• Tösabiten88

röker verkar ju de flesta som är gravida göra i det programmet :/

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • Ninja05

Angående det någon skriver om bostad. Verkar vara LÄTT att få bostad i Danmnark? Känns som att alla mammor flyttar hit och dit, hyr hus och nya lägenheter titt som tätt.

Där jag bor är det iallafall galet svårt att få tag i en hyressrätt bara!

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)