• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • kamomillmilla
    Josephine88 skrev 2013-05-08 11:28:24 följande:
    Googla Christina og Dennis de unge modre.
    Är det hon som blev anmäld för bidragsfusk iom socialbidrag samtidigt som hon fick ett arv?
    William 2011-02-08
  • Pannkakor
    kamomillmilla skrev 2013-05-08 11:54:43 följande:
    Är det hon som blev anmäld för bidragsfusk iom socialbidrag samtidigt som hon fick ett arv?
    Nej du tänker på en annan tjej som också bara "råkade" få 6 barn trots att hon åt p-piller. 
    Tror kanske hon hette Camilla. 
  • kamomillmilla

När var dessa med då? Eller får man inte följa förens nu? Inget internet så har missat sen del 3 om Hannah specialen de körde

William 2011-02-08
  • Ninja05

Det håller jag med om. Som jag skrivit tidigare i tråden verkar förlovning vara detsamma som "nu är vi ett par" för många av mödrarna.

Sorrena skrev 2013-05-08 11:12:42 följande:
    Camilla är duktig faktiskt men tycker hon och hennes nya kille stressar lite väl med allt... Jag menar under ett års förhållande känner man inte varann ordentligt för att förlova sig och flytta ihop... Är en sak om man inte har barn men med barn så bör man ta det lite lugnare..

• Sorrena

Alltså Christinas kille vilken skithög.. Har varit både otrogen mot henne med hennes kompis och faster!!

• fluu

Men gud vad smart av Nadja och Kenneth att skaffa en till nu när deras ekonomi är dålig och Nadja mår dåligt psykiskt...

Fattar inte varför Christina är med Dennis.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Sorrena
    fluu skrev 2013-05-08 19:15:43 följande:
    Men gud vad smart av Nadja och Kenneth att skaffa en till nu när deras ekonomi är dålig och Nadja mår dåligt psykiskt...

Fattar inte varför Christina är med Dennis.
    ellerhur??? folk tänker inte.
  • mzmaa

Har barnen inga lakan i sina sängar hos Christina och Dennis... usch så hemskt de såg ut när hon gick med en cigg i munnen och nattade barnen..

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)