• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • ProudMama

Fast en del är ju lite mer vettiga och mogna än andra, alla är ju inte på samma nivå. Finns de som fått barn i den åldern och som har klarat det utmärkt!

• ProudMama

Den där Cecilia-sisse eller vad hon hette, hur gick det för henne? Och den där malou-Stella?

• Prins Williams Mamma

Läste på fb att Hanna skall operera brösten. Vad skall nu det vara bra för då hon är enligt min mening söt som hon är.

Williiam 110428 lilla bebisen bf 131129
  • slemtorsk i din bralla
    ProudMama skrev 2013-05-04 19:54:23 följande:
    Oj vad natacha-nikitas mamma har gått ner i vikt! Stor skillnad mot tidigare ju. Tänk om dottern kunde lyckas på samma vis som sin mamma!
    hon har gått ner över 30 kg i dagsläget
  • loppis7

Vet ni om hon har gått ner själv el gjort en magsäcksop?

• slemtorsk i din bralla
    hag7 skrev 2013-05-05 17:36:10 följande:
    Vet ni om hon har gått ner själv el gjort en magsäcksop?
    på egen hand så vitt jag vet..*google is your friend*
  • loppis7

Otroligt bra gjort isåfall, måste nästan kännas lite jobbigt för NK ......

• slemtorsk i din bralla
    hag7 skrev 2013-05-05 18:24:06 följande:
    Otroligt bra gjort isåfall, måste nästan kännas lite jobbigt för NK ......
    vikt är aldrig lätt.. har själv gått ner 9 kg på 8 veckor nu.. men hittar man rätt metod och rätt motivation så brukar det rulla på, det svåra är ju att HÅLLA vikten sen.

Tyvärr tror jag hon har fel motivation... hon har kämpat (enligt en intervju) för att motbevisa den psykolog som utredde henne och beskrev henne som en "stor och ointelligent flicka utan empati" och ville gå ner i vikt för att bevisa att hon inte var fet o dum för att på så sätt bevisa att hon är en god mor åt Remi... det bevisar ju att hon prioriterar lite konstigt även om övervikt så klart inte är bra och hon är jäkligt duktig som gått ner så mycket så  skulle nog hennes fokus ligga på annat. Hon är väldigt egocentrerad och reagerar skarpt på kritik och ser inte längre än näsan räcker är MIN uppfattning.
    Att hon blir normalviktig gör henne ju inte mer lämpad som förälder liksom
  • jagvetefan
    ProudMama skrev 2013-05-04 19:54:23 följande:
    Oj vad natacha-nikitas mamma har gått ner i vikt! Stor skillnad mot tidigare ju. Tänk om dottern kunde lyckas på samma vis som sin mamma!
    Ja otroligt!! Jag kände inte igen henne först! Kul för henne! Då borde ju NN bli taggad att göra likadant!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina o3o328 ♥ Benjamin o51oo4 ♥ Zackarias o7o63o ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)