Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Lotta - Du kanske är gravid?? ;)

Jenny - Tror inte min lille galning vill vara still och tyst så länge tyvärr.

Maria - Skönt att ni alla mår bra igen.

Själva har vi precis ätit en jumboportion med gröt och kollar nu på morgontv

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Kajsa - vi har precis samma mönster här :( Det ska somnas sent och sen ätas på natten. Det är segt.

Maria - Baj-onge! Vissa morgnar är helt baj-galna här med.

Mica - Välkommen tillbaka till livet!

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Mica - Eos 400d har vi men det finns en ny nu som heter 1000d, det är en bra kamera att starta med, lägg hellre pengarna på bra objektiv :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

fick precis ett telefonsamtal där min vän berättade att Elias, min kompis för tidigt födde lille kille, inte klarade det Gråter Han blec smittad av ett virus  när vattnet gick och blev jätesvag av det. han födde sju i v. 27 med. Usch vad lessen jag är. Min kompis ligger kvar på sjukhuset och är jättesjuk av infektion hon fick av detta viruset med. Han fick vara med en vecka. de har en tvååring hemma att tröstas av, tror det hjälper lite iaf.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Linnea - Verkar ju vara bra saker,  jag tänkte åka dit på onsdag. Någon som vill följa med?

Carina - Toppen! Säg b ara till om du vil jag ska föra över pengar före!

Linda och Mica - Kul att ni tittade in idag :) hög ljudnivå det blev med fyra bebbar och åtta vuxna :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Maria - He he, klart jag vågar ta med er. Isåfall hämtar jag er hemma med bilen så ha Vidars bilstol redo :)

Min kompis flygs ner med ambulansflyg nu ikväll så hon får ligga på Östra iallafall. Ska göra iordning en påse med massa inredningstidningar och godis och be hennes man ta med till sjukhuset. Hon trodde hon skulle kunna ta emot besök senare i veckan.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Emelie - Absolut :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Maria & Emelie - Var det Ullared ni trodde jag menade? Jag tänkte på Linneas inlägg om den där utfördäljning i Sisjön Skrattande men vi kan väl ta en tur till Ge-kås om ni vill också, isåfall får det nog bli imorgon, om ni kan?

Vi har Benjamin i framsätet (urkopplad airbag) annars har vi ju babyskyddet kvar som Benjamin använder ibland, tror du inte Vidar kan sitta i det, han väger väl inte över 13kg eller är superlång?

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Linnea - Fina bilder på lilla Annie! Skrattande

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Härliga bajshistorier!  Räcka ut tungan

Emelie - Förstår om han tar allt han får nu när det inte finns jobb så ofta men vad trött han måste ha varit...

Hanna - Hur har det gått för André, eller har han inte skrivit än kanske?

Maria & Emelie - Ska vi ses utanför Maria halv tolv imorgon?

♥Benjamin 080210♥
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV