Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Hälsade på Micaela och Alexander idag, lillekillen verkar mycket bättre, han och benji lekte och verkade tycka det var kul att ses igen :) Bra att det går åt rätt håll! Vi ska se att A-man är tillbaka hemma och hasar sig fram snart igen :)

Carina - Jävligt goa fynd du har gjort :) Åhh ett bad med ett glas vin låter helt underbart!!!

Anso - man får ju lite ångest av dina skriverier... hi hi. här hemma är det VÄLDIGT långt från klart :)

Nu är granen inburen iaf, ska kläs imorgonkväll.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Hej allihop!

Vår jul avlöpte fint, vi hade skåningarna på besök och det funkade bra. God mat och lagom många klappar :) Idag är vi ute och bygger staket (fast jag har smygit in via källaren och satt mig framför datorn) Räcka ut tungan

Ang. grindar är vi jättenöjda med den där rullgardinsgrinden från Babydan, man lär sig snabbt att sköta den med en hand :)

Jag har turen att ha en superbra svärmor, hon tycker och tänker aldrig högt och gör som man ber henne. Vi fick förresten en fin gasolgrill av dem i julklapp så nu kan vi ha mammaträff i trädgården och grilla korv till våra små i sommar :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Camilla - härligt med semester!

Kajsa - Usch ja vad jobbigt det ska bli att inte bara vara hemma-mamma på heltid. Jag har inte börjat tänka riktigt på det än eftersom andi tidigast kan vara pappaledig i maj/juni men tiden går så fort :(

Maria - Vad bra att det gick bra med bilturen, det är ju inget vidare men en skrikande unge i bilen... Härliga julklappar du fick! :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Jennie - vet du om de söta barn- och inredningsbutikerna i klåvahamnen har rea nästa vecka? Vi ska ut till släkten på måndag och tänkte titta lite där då :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Vi ska till hönö vid ett-tiden imorgon men om det blir på förmiddagen kanske vi kan :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Vaknade precis allihop så jag hinner inte fika idag :(
    På nyår ska vi vara hemma och ha middag för lite vänner med små barn de med.

Carina - Vi köpte den där för 698:- Den kostar mer på babyproffsen. Himla smidig är den.
    Gud vad gott Thailand låter i februari... det skulle jag med vilja. Vill åka med några isf bara och vet ingen som ska dit.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Hejje!!!

Här är en till som har dåligt samvete för att jag inte haft så mycket tid till det senaste, kom på mig själv med att sakna er så nu låste jag in mig en stund för mig själv :)

Vi har det bra, mycket besök och folk att träffa nu när det är långledigt. Idag har vi varit hos mina föräldrar och åkt skridskor på sjön där de bor i Lerum, hade med varm choklad med en liten skvätt rom i. Smarrigt!

Jobbigt att det är så många sjuka, det är aldrig kul. Här läcker förresten aldrig blöjorna och då kan han ändå ha samma 12 tim ibland när han sover så länge.

Carina - Vi får ta en drinkkväll igen så fort du fått ordning på snuttandet! Fira med en cosmo  Skrattande

Nu ska jag läsa Jennies blogg om vad som hänt, verkar vara en tvättmaskin i huvudrollen ;)

Tack för mysig sushiträff häromdagen förresten Maria!

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Jennie - Lyx med en så dyr och bra tvättmaskin :)

Köpte förresten ett par kavat vinterkängor till b-rex på Tradera för 160 pix, de var som nya och hade kostat 600. Kändes som ett bra mellandagsfynd :) Kunde dessutom hämta dem här i Göteborg så jag slapp frakten på 44:-.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Det var ju grymt Hanna! He he man är nöjd flera dagar efter ett sånt fynd eller hur :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Fika ja! Vi kan alla dagar :)

Jag blev också sugen på att fynda kavat efter dina framgångar Hanna så vi tog oss iväg till wedins på backaplan. Kom ut med ett par tretornstövlar och ett par svarta kavat lära gå skor för 200 tillsammans. Mycket prisvärt att handla på 75% rabatt Skrattande

♥Benjamin 080210♥
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV