Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Lena - de ligger inne på östra så de är inte hemma men jag ska till stan på måndag så vi kan ses då om du kan?

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Carina - ja fy fan för detta med att förlora barn. Ang det där med att vara "sen" är ju perfekt. jag hade gärna sett att benji inte kröp och ställde sig upp så tidigt som han gjorde. Han är ju så snabb och nyfiken nu med så det blir liksom aldrig att man kan slappna av en sekund. Bra för min viktminskning dock ;) nästan för bra :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Benji får också vanlig korv :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Kajsa - dagens sång går till dig; bajseri, bajseraa, hoppas det blir bättre tralalalaa

Lena - 4.50, en underbar tid ;) det pajar hela ens dag på nåt sätt, man är supertrött sen.

Idag ska jag till frisören, impulsbokade en tid igår. Har inte klippt mig på evigheter heller....vad ska man hitta på? vore kul om det syntes att man klippt sig ;) funderar på klippa upp mycket mer uppe på huvudet så man lättare får volym och kanske en lång snelugg?

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Väntar förresten fortfarande på mitt objektiv. Vilken tid det tar.....snark. ville ju ha det i helgen när vi ska till skåne ju  :(

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Shoppingtur! Det kan vi absolut greja! Jag har ju lyckats få Maria att prova och köpa ett par smala stuprörsjeans som hon absolut inte kunde tänksa sig innan jag såg till att hon provade dem ;) Ibland behöver man lite hjälp annars blir det att man bara tar det gmalavanliga fast det är det man inte trodde skulle sitt snyggt som gör det.  Jag behöver med nya jeans. Knske kan ta en barnfri tur på stan under rean i januari?

Klippning blev super, sue-ellen meets carolina gynning typ :) romantiskt bus och glam.

Nu drar vi till skåneland! Hörs säkert under helgen ska ha med datorn den här gången.

Kram och trevlig helg!

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Hanna - gott med julbord barnfria :)

Maria - Vad var det du ville ha  från ge-kås ni igen? Telefonen fattade jag men visst var det nåt mer? Trist att han tappade både den och kaninen :(

Sitter i bilen på väg ner nu, tur man inte blir åksjuk lätt ;) Känner inte för att gå på fest men förhoppningsvis blir det bättre med första drinken :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

hej o gomorron!

Inatt har benji sovit helt galet länge. Han somnade 20.45 och vaknade nu 10.40.  6 imorse hade han tydligen gnytt lite då fick han nappen och somnade om direkt. Jösses! och igårnatt när farmor och farfar skulle ha honom över natten somnade han 21 och vaknade 8.30 utan uppvak. helt sjukt, han verkar gilla skåne :)

Idag bär det hemåt igen med ett stopp på ge-kås i Ullared inplanerat Skrattande

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Maria - fp datorn var slut på ge-kås tyvärr!

Hittade massa annat givetvis, köpte lite briogrejer bla.

Nu är vi på väg hemåt ige, ska till min bror och hans tjej ikväll på middag, hon åker till venezuela och isla margarita imorgon, inte alls avis......

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Lena - jag ska in runt lunch, kan ses efter halv två typ

♥Benjamin 080210♥
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV