Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Carina - Kör hårt inatt! Ni kommer greja det! Hoppas hennes mage är bättre nu med.

Linnea - Stackars lilla Annie, hoppas hon är bra nu igen. Hon kommer igen snabbt :)

Jag ska vara hos tandis vid domkyrkan kl 14 och tänkte ta en sväng på stan innan (Lindex bla) runt lunch är det någon som vill ses är det bara att höra av sig.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Kajsa - var du inte instruktör på Kristinedal nångång? Jag tänkte köpa 10-kort där och gå på pump på tisdagar from imorgon :)

*i full färd med att skriva ut Lindexkuponger.....*

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Maria - Är det bara kvällar som gäller? Tränar på tisdagskvällar dessutom.

A-S - Det gick undan med dagisplats för er! Hade ni tänkt sätta honom redan nu eller sökte ni god tid?

Carina - Kör hårt nu inatt, vi kanske får se frustrerade inlägg från dig inatt då ;)

Jag har gjort en jpg-bild i photoshop där jag la in text och bild själv och la en en bild där i blogghuvudet. Hjälpte Mica med en sån med. Det är inte så svårt, säg till om du vill jag ska fixa en till dig med {#lang_emotions_sunny}

Nu ikväll har jag anmält mig till högskoleprovet... har ju tänkt börja plugga igen till mäklare. Tror helt klart det skulle passa mig. Kommer ju bli klar lagom till nästa högkonjunktur förhoppningsvis {#lang_emotions_tongue_out} Mitt gamla jobb är jag inte det minsta sugen på att gå tillbaka till, mina chefer lämnar ju ganska mycket övrigt att önska.... men men, man får se vad som händer.

Sandra - Längesen vi såga nu, hinner ni hänga med på någon fika snart?

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Aha, är inte alla lediga på dagtid vardagar?? ;)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Mica - Tråligt att höra att din goa pappa är dålig! Hoppas det är något som går att behandla snabbt! Ja det känns ju inte bra när läkaren ville han skulle åka akut och sen får sitta och vänta så länge :(

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Det gick bra hos bvc imorse! Han har rättat in sig i näst nedersta kurvan! Tjohoo :) Nu har vi hela 44 i huvudmått.

Carina - Hoppas din natt inte varit för överjävlig.

Hanna - Jo det har jag velat länge men känt att jag inte orkat plugga igen men nu är jag sugen och vi fixar det ekonomiskt med Andis nya jobb :)

Maria - Jag kan tyvärr inte just på måndag men annars om det behövs fler gånger kommer jag gärna.

Ska till Lindex i Lerum idag, är det något speciellt som efterfrågas och som är slut i stan?
    Vi är hos mina föräldrar idag och hjälper mamma att fota vårkollektionen :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Carina - Gött jobbat till både dig och Elly! Hoppas på fler nätter i framgångens tecken. Högskoleprovet är den 28 mars, kan ingen mer skriva det då så vi kan gå och äta lunch ihop? :)

Kajsa - Vi ses ikväll! Tror inte jag orkar ge mig på ett dubbelpass med bodystep efter pumpen eftersom det var några veckor sedan jag gick ;)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

A-S - Aha men vad skönt att ni fått plats hursomhelst :) Lite lyxproblem med andra ord ;)

Linnea - Tuff tapet till Annie, men ska ni tapetsera om om ni snart ska flytta? Jag är ju ett stort fan av stjärnor, hittade dessa möbler till barnrummet www.blaelefant.se/product.asp Kanske nåt för 1-årspresent?

Nu är jag hemkommen efter ett tufft pump-pass....skakar lite lätt i benen nu kan jag säga. Passade på att fira med några vingummin när jag kom innanför dörren ;)

Nu ska b-rexen hämtas och jag måste äta nåt riktigt misstänker jag.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Linda - När du ändå kollar en plats kan du kolla en till mig med? ;) Det lät ju som ett superställe :)

Mica - Hoppas, hoppas A-man sover lika gott som han somnade!

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Vi kan tyvärr inte komma idag, min kompis som är här från Italien kanske inte tycker det är så kul att sitta med massa bebisar och leka ;)

Vi ska till stan och spana kläder till lördagens tjejutgång :)

♥Benjamin 080210♥
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV