Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Gomorron gomorron!
Nu är det snö ute :) Vi som ska ut och gå en lång sväng idag. Ingen kräksjuka här ännu iaf.
Vi vill fika nästa vecka!
Gomorron gomorron!
Nu är det snö ute :) Vi som ska ut och gå en lång sväng idag. Ingen kräksjuka här ännu iaf.
Vi vill fika nästa vecka!
Hej allihop och grattis Elly, stora tjejen!
Min pappa har Benjamin idag på dagen så jag är ensam hemma, känns konstigt ;)
De är ute på äventyr så han kommer säkert sova gott ikväll :)
Skulle städa och repetera inför provet men jag är sååå trött så jag funderar på att utnyttja tiden till att vila lite framför ett House-avsnitt... Ska förresten åka och storhandla på coop forum i Bäckebol sen med. Mycket gott inför helgen kommer det att bli ;)
Benjamins bvc-rapport glömde jag ju:
76cm
9,7kg
Han vägde 9,3 sist så det är ju "bara" 400g på två månader men fullt normalt.
Femte sjukan, inte hört talas om. Än. Den dyker väl upp här hemma snart med ;)
Sitter och väntar på b-rex, när han kommer hem ska vi iväg till coop och storhandla hela familjen en fredagkväll(jag orkade inte masa mig iväg och göra det själv på dagen)
Tjohoo! Måste köpa blöjor, gröt och tusen andra barnprylar bl a.
Fredagkväll idag ja, Andi ska spela hockematch ikväll kl 21 (mot ett tjejlag!) ha ha bra humör han kommer vara på om de får stryk... så jag och b-rex får hitta på något själva. Kollla på let´s dance och frossa lösgodis kanske?
Vi kan väl offra oss ;) Vad känner du för?
Står och viker ett tvättberg just nu så allt annat är roligare :)
Lotta - jag och Benjamin kan komma imorgon
Linda - Hmmm, här står en och gnäller och drar i mina kläder nu med...
Universeum - Spännande även för oss ;)
Ikea - Bra lekplats och billig mat ;)
Hemma hos någon av oss
Lek och buslandet
Försöker komma på nåt mer, någon öppen förskola kanske?
Kom på att vi måste ju äta semla idag!
Jag röstar nog på ikea, de har semlor där. jag bara råkar veta det ;) Tror inte jag kan kan lura nån att han är under ett.
GRATTIS EMELIE!!! SUPERKUL verkligen!
Linda - Jag kan vara där tio eller halv elva
yes!
Då får man väl krypa ut ur garderoben....
Benjamin ska bli storebror!
Har inte vågat berätta i tråden men nu måste jag ju nästan ;)
Är i v. 6 nu så det blir runt 24 oktober enligt fls uträkning.
Mår än så länge jättebra, inget illamående men ska nog be om Lergigan till Thailandsresan.
Gud vad roligt att vi är flera nästan samtidigt :) Då är det ju om jag förstått det rätt;
först Alice i mitten på oktober typ och sen jag i slutet på oktober och Emelie i början på november. Vilken tajming!
Tackelitack! Och jag som trodde jag skulle bli ensammast i tråden med min mage. Vi får starta en tråd där de vilda bebisarnas syskon växer och frodas :)
Nu kom jag precis hem från ett pass bodypump, känns i kroppen, kommer nog inte kunna gå på torsdag...
kajsa - fy vad trist! Jag oroar mig också för att vårt hus ska brinna ner. Dubbelkollar alltid ljus och torktumlaren speciellt (har av någon anledning fått för mig att det är den som ska bli för varm och börja brinna ;)
Lotta - Typiskt att vi inte fick till det idag men vi kan ses i början på nästa vecka, sen tänkte vi isolera oss lite inför Thailandsresan
Nu ska jag kila ner i källaren och kolla in golvet de gjutit idag (ett steg närmare i fixandet med källaren...)