Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Skulle nog gå på pop, det är ju grymma andrahandsvärden på dem, i slutändan kan du ju ha betalat samma pris för jacka på hm och pop :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Mica - Det är NCS koden, det använder alla :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Kajsa, jo det låter mycket.... Tycker 24 eller möjligtvis 36 om det blev tjockt låter mer rimligt. Posten har ju höjt frimärkena lite nu efter nyår.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Linda - Russin kommer starkt på en sjundeplats där ser jag :) Det kommer ordna sig ska du se. Skönt att även någon annan fick lägga lilla primadonnan ;) Fattar inte vad problemet med att äta och sova är, skulle jag få välja skulle jag sova och äta väldigt mycket.... ;)

Mica - Ja, jag är nog lite besatt av vitt. Och rött om man tar en titt på Benjis garderob...

Nu har vi haft fredagsmys här hemma och b-rex sover gott. Willys lövtunna grillchips är sjuuukt goda! Helt såld på dem! Sen har vi även tittat på sista avsnittet av Life Säsong 2 och det slutade ju fel! Lämnade massa lösa trådar och nu är det jättelänge innan man får se fortsättningen! Satan.

Imorgon ska vi till stan på förmiddagen och fixa massa stuff, var förresten där en sväng idag och det är ju halva reapriset överallt typ! Attans att man inte har några pengar att shoppa för bara :(

Nattinatt.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Mica - mailar dig en mindre bild till bloggen :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Linda - Wow, det var ju jättebra betyg! Duktiga du! :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Nu har jag designat om min blogg lite. En fråga vad använder ni för webbläsare? Tycker bilder funkar riktigt dåligt i firefox, funkar tex inte att lägga in bilder i vår tråd och man kan inte se mitt bildspel i bloggen :(

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Emelie - Vad tråkigt att din vän inte var den du trodde. Det gör ont i hjärtat när sånt visar sig.

Carina - Jag gör helt vanlig lasagne till b-rex, han äter nästan allt som vi äter (fast just nu vill han inte äta nåt...) fast jag tänker på att inte ha allrför mycket salt i.

Mica - Låter som en skön dag du har framför dig :) Ang bildspelet var de ganska så krångligt att få till ja, tog mig ett par timmar... ;)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson
    Svar på #1528
    Jag ger b-rex 1-års välling ibland, fungerar bra :)

Trist att du också har blivit sviken av en vän :( Det är aldrig kul att upptäcka att man inte kan lita på en person men när det är en riktigt nära vän gör det saken mycket värre.
    ♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Jennie - Vad var det för SATS tävling du vunnit förresten?

♥Benjamin 080210♥
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV