Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Ettårskalajs vad roligt! Vad det gäller barnstolar kan man ju vi med bil ta med oss, jag kan ta med två tex :)
Ettårskalajs vad roligt! Vad det gäller barnstolar kan man ju vi med bil ta med oss, jag kan ta med två tex :)
Anso - He he precis så håller vi på här hemma med :) Snacka om ogjort arbete ;)
Ang bvc besöken, klart man inte "erkänner" allt man fifflar med för att få det att flyta smidigt hemma 
Vi försöker också borsta bissingarna morgon och kväll men glömmer/missar det tyvärr ganska ofta.... vad det gäller kväll/läggningsrutiner har vi inte riktigt några... Det funkar rätt så bra ändå ;)
Kajsa - gott att de tagit sitt förnuft tillfånga på gymmet :)
Carina - Väldigt schysst present du ska ge Patric! Han kommer nog bli superduperglad :)
Carina - synd att du är polis annars kunde du få en av mig ;)
Maria - Snygga, jag gillade alla färgerna! :)
Jenny - Lät jobbigt det där med bvc. Jag har en likadan historia. Min bvc sköterska ringde hem till oss en morgon för några veckor sedan prick nio (vi hade precis gått upp.....) och sade att de hade fått ett återbud till läkaren 9.20 om vi ville kolla upp Benjis eventuellt för lilla huvud (han har väldigt litet och nätt huvud och följer inte kurvan) nu innan jul så vi slapp gå och vara oroliga över helgerna. Javisst hör jag mig själv säga och fick jävligt bråttom eftersom jag inte hade bilen hemma. Slängde på mig kläder och gjorde en vällingflaska till b och SPRANG verkligen dit, var när jag var tokigt förkyls med och var helsvett när jag kom fram, bad bvc sköterska ta in honom så gick jag på toan och torkade av mig. Det var ingen bra start på den dagen... Kom innaför dörrarna prick tjugo över iaf. Hade ju inte funkat med två barn...
Linnea - Trist att det var fullt överallt, jag ska skicka in ansökan imorgon *hoppas, hoppas*
Låt ju mysigt med det sv/engelska stället i kållered. Då har ni ju iaf något som känns bra även om det blir lite omväg.
Tack för idag tjejer och bebbar! Alltid lika trevligt med mycket fikabröd :)
Maria - Har ni köpt brandbilen till Axel redan? annars såg jag denna på blocket nu www.blocket.se/vi/19450078.htm
eller varför inte slå till på en sån här
www.blocket.se/vi/15983286.htm
Vi vill också fika :) Kan alla dagar utom tisdag och torsdag.
Hej allihop!
Här hemma har vi en liten kille som är sjuk :(
Han gnyr konstant (även de få stunder han sover)och har feber. Låter hes så han har nog ont i halsen. Fy för när de är sjuka. Han vill vara i famnen hela tiden nu stackarn så vi ligger i soffan och kollar film ihop. Inget kräkande iaf.
Har bestämt mig för att blogga loss imorgon, har ju hänt massor sen jag bloggade sist. Usch vilket dåligt samvete jag har över det...
Trist att vi inte kan fika imorgon :( Hoppas ni får mysigt.