Bugaboo tråd nr 16
Simple me: Då röstar jag på helbrun, det tror jag att jag skall byta till idag. Alternativt denim med silvertopp men då är det svårare med åkpåse. Hmmm, marin kanske? Ja, varför gör inte Bugaboo en åkpåse i denim? Ofattbart
Simple me: Då röstar jag på helbrun, det tror jag att jag skall byta till idag. Alternativt denim med silvertopp men då är det svårare med åkpåse. Hmmm, marin kanske? Ja, varför gör inte Bugaboo en åkpåse i denim? Ofattbart
Här bokas i alla fall ingenting
Har varit bortrest över helgen och Buggan fick vara helgfin med klarblå bas och klarblå topp och åkpåse. Men de två färgerna skär sig verkligen tycker jag, skall byta till helbrunt i veckan tror jag ![]()
Nu skall ni få höra om det senaste användningsområdet för Buggan: Idag spräckte sonen läppen och läkaren skulle limma ihop glipan. Vi väntade tills han somnat, lade honom i Buggan och körde in under lampan, ned med handtaget på golvet och voilà hade de ett operationsbord
peachegirl: Hela bärhandtaget kostar 220:-, inkl de två vita knapparna i slutändarna. Bärhandtaget har många namn; stödbåge, störtbåge, bumperbar, bärhandtag
Du kan också prova att maila jessica@kidzshop.se och fråga om det går att köpa bara fjäder och knapp men jag betvivlar det tyvärr. Lycka till och grattis till ett gott val av vagn!
Har aldrig hört om någon här i tråden som beställt från deras webbutik. Prova att maila eller ringa dem och fråga ![]()
Det går ju hyra också på de större flygplatserna, kolla in på www.airshells.se. Fast jag hade nog satsat på en Bugaboo-väska. Och visst blir man biten av att hänga här (och fattig som en kyrkråtta) ![]()
Vilket användningsområde och vilken ålder på barnet?
Har inte koll på om du har en Cameleon, men annars uppfyller den ju alla kriterier. Finns helt enkelt inte en bättre barnvagn (än Gecko/Frog/Cameleon). Bee är jag inte imponerad av alls men som sulky funkar den fint.
*chockad* Då har jag inga fler förslag tyvärr...
Det skiljer bara en cm på ramarna mellan Frog och Gecko men det är annat som kan ställa till det, är en helt annan konstruktion på Gecko. Jag provade en Camelonbas på en Gecko och det var en sorglig syn...