Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråd nr 16

jempy80 skrev 2009-01-18 11:56:32 följande:
    hur tvättar ni era åkpåsar? bugaboos alltså. står att de e handtvätt. jag körde min i maskin på 30 grader fast utan centrifugering. fast då tog de juh hundra år för den att torka. vågar man centrifugera?
    Det står handtvätt men 30 grader med centrifugering är inga problem.
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2009-01-18 20:18:17 följande:
    Aha ok den här är köpt i slutet av 2007 men den låg kvar i kartongen då jag fick den. Jag trode den var vinterfodrad :O)
    Nejdå, det stämmer som Shoegirl skriver, de första fleeceklädslarna var rejält mycket tjockare än efterföljarna. Lite bulliga men mysiga .
  • Fröken Småland
    Shoegirl skrev 2009-01-18 21:50:27 följande:
    Jag ska få "dojjan"! *studsar och tjuter**spammar tråden*Var är alla?
    Bild vore... intressant
  • Fröken Småland
    Shoegirl skrev 2009-01-18 22:21:53 följande:
    Nu har jag fått för mig att sy en egen mjuklift till Camen i Carusell-tyget.Tror ni det går?
    Klart det går. Men tror du inte dojjan tar illa upp?
  • Fröken Småland
    Emmsan skrev 2009-01-19 10:41:47 följande:
    ngn som vet hur man kan få tag på THJ????????????????????????
    Hon är sjukskriven för tillfället men kollar tjuv-kollar säkert mailen ibland ändå Prova att maila på jessica@kidzshop.se
  • Fröken Småland
    orzia1 skrev 2009-01-19 10:18:29 följande:
    Ja men jag måste ju skriva ngt så jag vet hurlångt tillbaka i tråden jag läst   drömmer fortfarande om min bugga
    Du får väl sätta in en bild eller fråga något . Det går ju att skriva upp numret på inlägget också förstås, det skulle bli ganska enformigt om alla skrev som du hela tiden
  • Fröken Småland
    Shoegirl skrev 2009-01-19 13:51:43 följande:
    Idag blev jag med en Bee. *oups* *viskar* och en Gaia & Ko väska.
    Ja, det var verkligen oups! Blev det den snorbilliga från Haven? Och vad blev det för Gaia?
  • Fröken Småland

Noas mamma: Jag skulle också absolut våga handla av www.kidzshop.se. Enligt min erfarenhet är de snabba och trevliga. Just för tillfället är de antagligen överhopade av arbete pga sjukskrivningar så de inte hinner kolla mailen när butiken är full av kunder. Tips är att ringa istället för då "smiter man före" . Mailen kan man alltid kolla "senare".

• Fröken Småland
    zkalman skrev 2009-01-19 22:16:40 följande:
    Är det nån som vet vad det är för Bugaboo kollektion som har en suflett med en seriestrip på insidan?? Såg den lite snabbt genom ett skyltfönster på Bonti idag, men hittar inget på hemsidan. Det är inte Paul Frank.
    Jag gissar att de säljer åt frankofant
  • Fröken Småland
    MGn skrev 2009-01-20 09:30:22 följande:
    Hjälp! Vi har sand bas (gillar inte den, vill ha grå) nu ska jag köpa ny toppklädsel för att förnya vagnen, vilken färg ska jag välja? vad är snyggast till sandbas?
    Varför inte köpa ny bas och varukorg istället? Kostar bara några få hundralappar mer än ett toppset.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16