Inlägg från: Hannah74 |Visa alla inlägg
  • Hannah74

Bugaboo tråd nr 16

Har en liten fråga jag hoppas ni kan hjälpa mej med. Ska ev köpa en svart cameleon, bagagnad från -06.
    Bra skick men lite solblekt i sufletten.

De vill ha 5000, men jag har erbjudit 4200, är det ett bra pris, eller var 5000 bra oxå och jag bara dum som försöker pruta?

De har haft den t försäljning sen i början av dec, men ingen som köpt ännu, tänkte det var ett bra utgångsläge för att få den till ok pris.

Ska bara ha den som extravagn då vi precis köpt en Phil&Teds syskonvagn.

Har den ändrats mkt sen 06?

Hoppas någon orkar svara

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Den för 5.500 prutade jag oxå på.

Vet inte vad som är dyrt eller inte, tycker det är supersvårt!

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Men då är det kanske ok med 4200 om de går med på det.
    Tycker oxå det är så svårt med begagnat, men samtidigt så känns det onödigt att köpa en ny när vi eg mest ska ha P&T:s syskinvagn.
    Svårt!

modestyclara skrev 2009-01-01 20:46:18 följande:
    Hannah74 skrev 2009-01-01 20:42:52 följande: Ja det är en cam med grå bas. Jag är superkinkig på begagnat så aldrig 5000 kr för en som har skada i skummgummit på ramen samt är använd till två barn... Fördel är dock att det är gamla chassit.
  • Hannah74

Tycker dte är jättesvårt att veta vilken begagnad vagn jag ska köpa. Cameleon verkar bäst, men är ju dyrare än Geckon, och jag tycker de verkar nästan lika bra.
    Vilken ska jag satsa på?

Kommer ha en nyfödd och en 14 månaders (ska ju ha en P&T för det mesta) men vill ha en liten extravagn om man ska gå ut ensam med ett barn ibland.
    Tänkte att det ju verkar vara lätt att byta från ligg till sittdel och därför bra att ha till båda barnen så slipper man tänka på vilken vagn man ska ha- för det är så lätt att göra om den mellan gångerna. Vad tycker nI?

• Hannah74

Är det? Jag trodde det var jättelätt då de jag känner som har sittdel bara hakar av den ibland så då trodde jag att det bara var att haka på liggdelen med... Hmm, naiv jag är

Ja, då får jag nog ha bugaboon som liggdel tills lilla nya växt till sej, för P&T kan man ju lätt ha båda i såklart..
    Men vet fortfarande inte vilken bugaboo jag ska ha.

• Hannah74
    Det ljuva livet skrev 2009-01-02 22:11:53 följande:
    Om en liten stund kommer föräldrarna hem från Usa med min Bugga . Tror ni de blir sura om jag börjar packa upp den innan jag kramat dem?! .
    Vad bra att de kunde köpa med, vad fick du betala för den i USA?
  • Hannah74

Grattis!
    Jag gillar Lina och Tilla som namn

• Hannah74

Jag har älskat namnet Lilly sen jag var liten- tror det var en i lilla huset på prärien som hette så. Men nu tycker jag det är lite tråkigt att det blivit så vanligt.. Flera av John vänner heter det.

Lite fånigt av mej kanske, men vill inte ge mitt barn ett så vanligt namn- även om det är fint.
    Hade 3 Åsa, 3 Magnus och 2 Thomas, 3 Anna i min klass... Vill inte att min son/dotter ska ha det så.

Väääldigt OT av mej nu.

• Hannah74

Hej igen- behöver ett expertråd- får köpa denna för 5000 om jag vill men är väääldigt osäker på färgerna......!

Gräsligt tycker jag med den kombinationen, vill helst ha grå, svart.

Men man kan köpa lösa tyger väl? Eller vad det heter

Mkt tillbehör annars.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16