Inlägg från: Hannah74 |Visa alla inlägg
  • Hannah74

Bugaboo tråd nr 16

ja, det var du som tipsade mej ju bara la in den igen

panzermensch skrev 2009-01-10 21:01:45 följande:
    den jag länka nyss med, såå söt
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

När man haft cameleon ihopfälld-låser sej inte själva vagnsdelen (den med hjulen och varukorgen på) när man fäller upp den igen. Vi kan inte få vår att låsa fast där, men den blir ju liksom fast när vi satt på sittdelen. Men det kanske är så?

Är van vid gamla vagnen då när man fällde upp den efter så  låstes den liksom i det läget innan man satte på sittdelen.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Ni kanske kommer ihåg att jag ska sälja mina vinterdäck. La ut dem för 500 och fic det.
    Kollade frakten idag och det skulle bli 150 kr!!
    För att de väger över 2 kg.

Skrev då till köparna attde självklart fick dra sej ur och att jag nog har köpare här i gbg. Men de vill ändå ha dem och sätter in pengarna idag.

Men jag förstår inte!!
    Hur kan man köpa vinterhjul för 500+150= 650 kr, som man inte ens har sett och aven privat köpare, när det finns (t.o.m på blocket) NYA vinterdäck med frakt ingår för 695...?

Det hade jag aldrig gjort.
    Nu är de ju jättefina och som nya- men jaghade ju lika gärna kunnat vara en som lurats lite..

• Hannah74

Haha, ja just det, det är nog det

Jag som t.om funderar på att behålla påsen till däcken att ha åkpåsen i i stället när jag inte använder den

• Hannah74

Vad tråden blev spännande nu

• Hannah74

Det står väl överallt nu att alla bugaboo grejer har/har haft en höjning på 10%?

Riala skrev 2009-01-13 15:02:08 följande:
    Jag var inne och köpte en mugghållare idag och fick betala 249 kronor. Butikskillen sa att den kostade så mycket överallt, jag tyckte att det verkade konstigt, men han hävdade att det höjts nu på grund av att de köps i euro. Har ni hört nåt om det?
  • Hannah74

Åh, blir så irriterad. Behövde ju ny suflett t cameleon och här i gbg var det en 2-3 v leveranstid. Tänkte att då beställer jag på kidzshop där det står klart och tydligt att de har det i lager. Betalar ju då även frakt.
    Mailade igår och undrade varför jag inte fått den- då ringer de i dag och sägeratt det är en runt 3 v väntetid för de måste beställa..

Jag bara- men jag beställde ju just från er för att ni skrev att de fanns i LAGER. kUnde ju lika gärna beställa här då.

Vill du annulera frågade de då. Men det känns ju inte som någon ide då jag ju ändå får vänta här då.
    Men fult av dem.

• Hannah74

Har upptäckt att vår vagn drar en hel del åt vänster. Finns det nåt att göra åt det?
    Köpte den begagnad för några veckor sedan.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Hannah74
    Hannah74 skrev 2009-01-17 17:02:25 följande:
    Har upptäckt att vår vagn drar en hel del åt vänster. Finns det nåt att göra åt det? Köpte den begagnad för några veckor sedan.
    Puffar för min fråga
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Hannah74

Tack! Och förlåt för tjatet Missade ditt svar. Ska prova det!

imaj skrev 2009-01-17 17:44:34 följande:
    Jag svarade åt dig i 3703...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16