Inlägg från: Hannah74 |Visa alla inlägg
  • Hannah74

Bugaboo tråd nr 16

Åh, vad de försöker! Kan garantera att dte inte var fel utan de ville se om nån "gick på det".

La ut våra nu, men vad tafflig man känner sej när man ska skriva annons tycker jag.
    Särskilt som att jag skrev att de var så fina och bra (och det är de ju) men tycker att då borde ju folk undra varför jag säljer dem om de nu är så bra...?! Eller hur!

Så jag skrev att vi mest gick i stan och här är det aldrig mkt snö- vilket stämmer, men känns dumt iaf

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Vad gav du då? Nyfiken.

myHappiness skrev 2009-01-07 22:42:35 följande:
    Och jag som just budat hem ett par snöhjul.. Är typ det enda jag inte testat med buggan än, att köra med snöhjul. Får väl prova och sen sälja om det suger! Glad för övrigt då jag upptäckt att denim bas med brun canvastopp är skitsnyggt!
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Ni får rösta:
    (ändra siffran efter den ni röstar på)

Mest användbara basfärg

SAND 1
    MÖRKGRÅ 4
    BRUN 4

(lägg till andra om ni röstar på det)

• Hannah74

Nu har jag sålt mina vinterdäck Provkörde dem idag och jag gillade dem inte alls, får 500 för dem. En del som mailade (fick faktiskt en hel del svar på min töntiga annons.. )
    ville pruta rätt mkt, men en del ville betala det jag begärt.

Fast iof så förstår jag inte, det finns helt nya- fraktfria- för 690 eller vad det var.
    Mina + frakt (blir väl en 55 kr?) Blir ju sammanlagt 555, då hade jag hellre lagt till 140 för nya.

• Hannah74

MEN! Säg inte så nu då
    Jag bor ju oxå i gbg... suck. Tyckte de verkade kassa och att vagnen blev svårstyrd, men det var ju inomhus.
    Ska jag ångra mej nu då eller
    Bara mailat dem om att de finns kvar.

Men hur ÄR de små att köra med i halvmoddigt? Kör mest i stan (majorna och centrum) och åker en del spårvagn, ingen skogsmänniska precis.

Riskiflickan skrev 2009-01-09 20:55:00 följande:
    Jag gillar också vinterhjulen, i snömodden.... :) som det ju ofta är här ner mot Göteborgstrakten...
  • Hannah74

Tack för svaret.
    Men om man kör med de små, fastnar man mkt då?

• Hannah74

Oj, ja, den var väldigt lik.

SooJuicy skrev 2009-01-10 14:47:29 följande:
    Här är en sån där Kinakopia av buggen till salu www.blocket.se/vi/19760336.htm?ca=15_s
  • Hannah74

Den annonsen med regnskyddet på fel känns jättekonstig.

Funderar på om inte vagnen är snodd eller nåt!

Varför har hon annars inte liggdel? Och bara regnskydd/åkpåse?

För om man ska sälja en såpass dyr vara- ser man inte till att bilden är helt 100 då? Inte skulle jag sätta på nåt helt galet.
    Eller har de kört runt med deras stackars unge så i 2(!!) år, borde blivit en väldigt blöt unge..

Och vill man på bild bara se ett stort regnskydd? mMan vill ju se vagnen som helhet..

Sen måste jag säga att jag är helt fascinerad vad vagnar ni har!
    Läste upp Modestyclaras lista för mannen som häpnade
    Han tycker jag är hemsk som haft 2 som jag sålt (en uberdålig teutonia jag hade några veckor, och vår BT som jag haft ett år till sonen nu) och nu köpt en begagnad cameleon och en P&T då vi ska ha barn tätt...
    Så var kul att kunna berätta att jag inte på långa vägar är värst

• Hannah74

Ja, verkligen Jag har många frågor om vilken skötväska jag "ska" ha, men frågar inte då jag antar att det varit på tapeten 1000 gånger förut och jag ändå bara velar.

Köpte en för 99 igår på stadium som passade bra tills jag vet vilken jag ska ha.

orzia1 skrev 2009-01-10 20:43:37 följande:
    Hade varit bra om ngn hade orkar skriva ner alla svar om skötväskor typ skillnader o sånt
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16