Inlägg från: Hannah74 |Visa alla inlägg
  • Hannah74

Bugaboo tråd nr 16

Den är nog redan såld va? Kan inte hitta den nu.

FruLidgren skrev 2009-01-04 16:58:28 följande:
    www.blocket.se/vi/19682883.htm?ca=11_s mm precis...har även hittat den här...
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Den var billig om man jämför medvad de andra tar- så förstår att den gick.

Bra pris, ung vad jag skulle kunna tänka mej att betala
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Hu, nu har jag köpt den här. Fick den för 5500, känns lite mkt, ,men samtidigt har jag det ju gjort då iaf!
    www.blocket.se/vi/19708492.htm

• Hannah74

Jaså, hahhah. Hu då, som sagt. Men jag har kollat rätt länge på blocket och de ligger sällan under 5, och finns få i gbg, annars blir det ju frakt oxå.. jaja, så får det bli..

• Hannah74

Det ska jag vara Den behövs verkligen, då jag är såååå trött på vår babytraveler jogger...!

Men kommer ju gräma mej om jag hittar mkt billigare sen

Men som sagt, de på blocket ligger oftast mellan 5-6000 och ibland mer, går säkert att pruta, men orkade inte söka mer. och så bra att det låg nästan i vårt område. Var lite mer tillbehör än det som stod oxå iof.
    Men nu blir det ingen mer vagn på ett tag. Köpte ju precis en ny P&T sport oxå..

Isanna skrev 2009-01-06 17:51:55 följande:
    Ja men då så, var nöjd och glad tycker jag!  Grattis till köpet!
  • Hannah74

Ja, nu är vi hemma efter att ha hämtat den- är nöjd då den var i bra skick och de skickade med en hel del tillbehör. (oroar mej docj fortfarande lite för priset..men vad fan )
    Ja, det är det gamla chassit.

Frågade speciellt om det. De fick det utbytt dec-07 så den är rätt ny (av andra anledningar)

Fick med kvitto på det mesta de köpt- var på nästan 11000 med alla grejer, och det var ju för 1½år sen så det känns rätt ok nu ändå! och sonen satt så bra i!

Nu vill jag bara köpa ny suflett, var nog lite blekt då jag tyckte den skiftade i brunt (?!)

• Hannah74

Hej igen
    Ni skriver så mkt så jag inte hittar det jag sökte nu

Jag vill ju köpa ny suflett till cameleon. Vart ska jag köpa den?

Sökte på google, men eftersom jag visst är en mupp så hittade jag inget ställe förutom kidzshoppen?
    Canvas eller fleece?

• Hannah74

Hej!

Är jättenöjd med vår Cameleon.
    Har beställt en röd suflett nu. Ville ha svart eg då jag gillar mörkt, men den gamla sufletten var ju lite blekt och det såg jättetråkigt ut så tänkte det var bättre med röd som det inte märks lika mkt om den blir blekt mot den andra färgen på vagnen.

Iaf- vad tycker ni? Behöver man vinterdäck? Bor i göteborg och det är sällan massa snö? Fick ju dem på köpet och funderar på att sälja dem.

• Hannah74

Åhå, lutar åt att sälja då FÅr man ju tillbaka lite pengar och det är alltid skönt. Får ta och kolla upp vad andra tar på nätet. Dessa är ju använda 2-3 gånger, men syns knappt. Ska gå in och kolla vad nya kostar oxå.

• Hannah74

www.blocket.se/vi/19543223.htm

Hmm? Vad är det här. Undrans om han får det för vinterhjulen, är inte det typ 150 mer än helt nya i affären?
    Och lura in en för 20 :-...

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16