Bugaboo tråd nr 16
Vadå får inte?
Vadå får inte?
Oj! Kan man bli det i 6månader?? Vad hade hon gjort då? Får man skriva det i trådar förresten? Hmm, ja, du får svara om du vill ![]()
Blev beviken idag da jag fick mail fr kidzshop att sufletten jag vantat 3 v pa inte var med nar de fick leverans fr bugaboo
+ att de inte visste nar ny leverans skulle bli, sa bett dem annulera kopet nu.
Men ar ju i london och hittade ett sant dar set med suflett, liggdelslock och en tillgrej for 830:-
Kopte det lite hastigt och lustigt, men hade lite agran att jag betalde for mkt. Eg ville jag ju bara ha sufletten. Iaf sa sag jag att det kostade 1000 i sverige, sa blev ju ingen forlust iaf som tur ar.
Den var iaf riktigt rod- canvas- sa det var jag glad for, fint. ![]()
Satt på min nya röda fina suflett nu! Så nöjd
Jättefint!
Exakt det "problemet" har jag oxå fått hjälp med här
Jag och mannen stod och svor över att detinte gick att låsa och trodde vi blivit lurad
Köpte nämligen begagnat och den förra vagnen(BT) låstes.
Den första hade jag nog prutat och betalat 5500 för högst. (Eftersom den har extra suflett och överdrag ,nytt)
Den andra lite billigare ändå.
Med tanke på att de har legat ute såpass länge är nog en indikation på att de har för högt utgångspris. Och så kanske de vill bli av med dem om de varit svårsålda. Då kanske du tom kan lägga ett ännu mindre bud först och se om de går med på det och om inte säga det du kan tänka dej att betala högst.
Men svårt det där. jag betalade 5500 för min begagnade 07:a. Då ingick nya vinterdäck som jag sålde för 500 så jag betalade eg 5000 för den, men då var sufletten lite solblekt så då köpte vi en ny.
En del här inne som tyckte jag betalade lite mkt, men bor i gbg och här finns de mer sällan än i ex sthlm, så slog till när jag hittade en.
Jag har grå bas och rödcancas, tycker det är superfint ![]()
Nu har jag kollat bildtråden- du är inte riktigt klok
Trodde inte det fanns någon med så många olika färger till en och samma vagn. Blevnästan lite chockad, jag tycker jag har mkt som har 2 att byta mellan..
Och en personlig fråga- hur har man råd? Iaf, hur kan man rättfärdiga det inför sin man
Min skulle bli galen!
Men han kanske har ett intresse han med?
www.blocket.se/vi/20342026.htm
Är inte detta lite konstigt?
Ej min annons.
Det är lite rangligt på alla tror jag.
Lycklig77. Brukade du hänga i sutråden? Kommer inte in på ditt konto och kan ej fråga där. Om det är så så hette jag Hannah30 då, men du minns nog inte mej.
www.pramworld.co.uk/
Vi köpte härifrån, de var väldigt trevliga och tillmötesgående. Tror de fortfarande har bäst pris i england.
Fler sidor att beställa ifrån i england:
www.babydaysdirect.co.uk/
www.peppermint.co.uk/
Klorin? Nej, jag vet inte.. tråkigt det där!!
Tipsar om detta jag hittade- iof om tangentbordsknappar, men borde funka på metall.
Diskmedel
Super-10
T-sprit på en topz, gnugga lite efteråt med en Mirakeltrasa lätt fuktad.
Använd INTE:
Kemiskt ren Bensin
Aceton
"-Det här är så jädra bra, luktar lite Tippex men...." (du har ingen aning om vad det är)
Ta en bomullstopz, doppa den i ngt spritbaserat (T-Röd, T-Blå), skaka av första droppen, gnugga på tangenten.
Låt sitta i 10s, på med en mirakeltrasa och gnugga.
Mirakeltrasor är inga mirakel, det är fibrer som ser ut som tunna rör. Rören får kappillärkraft och de suger upp i princip allt fett, smuts etc. Men den skall helst vara lätt fuktig för att funka bäst. Mirakeltrasor finns i varenda affär och kostar några tior.
Tackar.
Det var inte dåliga fläckar!! Stora ju..