Inlägg från: Hannah74 |Visa alla inlägg
  • Hannah74

Bugaboo tråd nr 16

Jag tycker nog det var lite mkt. Jag betalade 5500 för min begagnade som var 1 år gammal, hel med vinterdäck till som jag sålde för 500- alltså betalade jag eg 5000 för den. Och det var det några här i tråden som tyckte var för mkt

pluttmaja skrev 2009-01-18 18:00:26 följande:
    en liten fråga bara till er experter.. Vad hade ni gett för en bugga som är tre år, välanvänd, solblekt sufflett i flecce o ett litet hål i myggnätet?? De begär 5900kr för den men jag tycker det e för mkt, har jag helt fel??
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Hannah74

Jag tror inte det  går alls, jag måste alltid gå över till explorer när jag ska lägga in- och vet att många andra med just firefox inte kan. Så jag tror inte det går alls.

imaj skrev 2009-01-18 23:30:09 följande:
    Någon som vet hur man lägger in bilder med Firefox som webbläsare?? Det funkar inte för mig längre att lägga in sen vi bytte webbläsare...
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Hannah74

Vad är det som inte stämmer? * Nyfiken*

Simple me skrev 2009-01-19 13:20:25 följande:
    kanske du ska kolla så att det som du skriver i din TS stämmer! ang bugaboo bee'n?
  • Hannah74

Jag håller oxå med mamma2003. Men visste inte riktigt hur jag skulle skriva det utan att någon tog illa upp. Men jättebra att det finns en ny snacktråd

• Hannah74

Men- och nu ska jag ju inte prata i mamma2003 ställe, men som jag kände det så blev det lite mkt "dravvel", personliga grejer imellan inläggen liksom- svårt att förklara. jag läser GÄRNA om tips på ex skötväskor då jag inte hittar någon bra. Men det var mkt annat oxå.
    Tog upp lite mkt, och var svårt att hitta de "bra" inläggen .

• Hannah74

Utan att peka ut någon- eller, det blir ju det jag gör, men hoppas ni kan ta det- eftersom ni undrar. Så ex inlägg 4705-4708 och 4718-4721 är såna inlägg tycker jag. Det är jättekul att ni har det trevligt och det är absolut inget fel idet, men tillräckligt många sådana roliga inlägg gör att det blir svårläst och frågor kommer bort.

• Hannah74

men va? Är inte den röda canvasen rödröd längre I sånt fall blir jag SUR! Väntar ju på att få hem en som jag beställt.

• Hannah74

Den såg jag på stan häromdagen. Var rätt fascinerande. Hon bara klicka ihop den när barnet gick ur o då blev den jätteliten.

mamma2003 skrev 2009-01-21 21:31:39 följande:
    Det här är väl det närmaste man kan komma, även om det sägs att den inte sitter så himla bra på Bugaboo. Fast din tjej har funktionshinder va? Då kanske det behövs lite mer stadga för henne att sitta ordentligt. Jag tycker att idén är hur smart som helst
  • Hannah74

Inte jag heller! Ville ju ha den där riktigt röda! Men om det inte är det så skickar jag nog tillbaka och tar vanlig tråksvart i stället- hellre det! Fast då får jag gå med vårt solblekta, nu bruna fleece i 3 veckor till!

• Hannah74

Åhå, då väljer jag att inte hellr hört det förän jag sett det

mamma2003 skrev 2009-01-21 21:37:54 följande:
    Jag har då inte hört något om att den röda skulle ha ändrat nyans så det tror jag inte på
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16