Inlägg från: Hannah74 |Visa alla inlägg
  • Hannah74

Bugaboo tråd nr 16

Ja, vad ni tycker om priset, om man kan köpa nytt sufletttyg till ett bra pris eller om det inte går att byta, om det är ett bra pris för så mkt tillbehör?
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Hahha! Herregud. får skylla på gravid OCH amningsförvirrning...
    Här är länken såklart:
    www.blocket.se/vi/19032560.htm

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • Hannah74

Nämen, det är väl du som är i vår P&T tråd oxå som gjort mej nervös över min nybeställda sport

panzermensch skrev 2009-01-03 21:48:41 följande:
    Inboxar
  • Hannah74

Vill oxå veta- bor ju med i GBG!

• Hannah74

Oj då, jag är ju helt förvirrad! INte fattade jag att det var flera olika priser inbäddat i texten...! Trodde allt kostade 5400..

Hittade denna oxå som legat inne sen 4 november... Tycker de borde fatta att priset är lite högt (väl?) och det är därför ingen köpt, så jag skrev att jag kan tänka mej att betala 5000 vid snabb affär... Hmm, tycker allt det är jobbigt att pruta!

Men ser inte liggdelen lite konstig ut?

och så ska jag inte glömma att länka
    www.blocket.se/vi/18930610.htm

• Hannah74

Hahhah, men herregud- ni måste tycka jag är helt knäpp!! Får skylla på allt möjligt för att förklara min förvirring

Har aldrig sett den utan så visste inte hur den såg ut...

Men 6500 är lite mkt väl?

• Hannah74

Köpa den dyrare och sen sälja av är ett bra tips tycker jag- då får man den ju som man vill ha den.

• Hannah74

Kan inte bestämma mej.
     Lagt ett bud på en vagn som inte blivit såld på 2 månader, men vill inte betala det de vill ha. Tycker 6500 är lite mkt...

Skulle vilja hitta en med ev bara sittdel för en ca 4000, hade varit helt ok.

Tycker som sagt det är ubersvårt att veta vilken jag ska köpa och om det är rätt pris.

hade velat köpa och sälja av mej känner mej själv så väl att jag vet att jag aldrig skulle göra det utan bli sittandes med färger jag inte gillar och saker jag inte vill ha...
    Är omöjlig på att ta beslut och göra saker.. Särskilt nu med en 10 månaders och en ny på G.

• Hannah74

Samtidigt är jag sugen på att köpa en helt ny nu i england när jag är där. Ca 7 för en ny.

Oroar mej alltid att jag ska göra en dålig affär när jag köper begagnat.

• Hannah74

Men 500 för en helt ny vagn är väl inget konstigt pris??

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16