• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Kajsan
    imsa skrev 2008-12-07 00:48:18 följande:
    förlåt kajsan att jag tog upp ämnet om en åkpåse till, ska försöka viska nästa gång
    Ja det är fräckt av dig
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • imsa

hehe 

Kajsan skrev 2008-12-07 00:51:26 följande:
    Ja det är fräckt av dig
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • imaj

Oj vad dött det var här ikväll...
    Fin åkpåse du sytt Mamma på Vift!

• Lille Mammsen

Lika ÖÖÖÖde här som i UJ-tråden.......va gör alla? Inte e man ute nu o rullar? eller är det boknings dax me "storken"

imaj skrev 2008-12-07 20:23:01 följande:
    Oj vad dött det var här ikväll...Fin åkpåse du sytt Mamma på Vift!
  • Fröken Småland

Här bokas i alla fall ingenting Har varit bortrest över helgen och Buggan fick vara helgfin med klarblå bas och klarblå topp och åkpåse. Men de två färgerna skär sig verkligen tycker jag, skall byta till helbrunt i veckan tror jag

Lille Mammsen skrev 2008-12-07 20:25:43 följande:
    Lika ÖÖÖÖde här som i UJ-tråden.......va gör alla? Inte e man ute nu o rullar? eller är det boknings dax me "storken"
  • imaj
    Lille Mammsen skrev 2008-12-07 20:25:43 följande:
    Haha här bokas då ingenting heller ...
  • straw2008

Marc Jacobs-vagn

Marc Jacobs-lovers kan nu få sitt lystmäte tillgodosett också på barnvagnsfronten. Barnvagnstillverkaren Bugaboo lanserar nämligen ett samarbete med den populära designern i sin klassiska "Cameleon"-modell. Endast 15 vagnar kommer att vara tillgängliga och den som vill lägga rabarber på en måste bege sig till Marc Jacobs butik i New York som kommer att ha sex vagnar, fyra kommer att finnas på Colette i Paris, Marc Jacobs-butiken i Dubai kommer att ha en och så ska den finnas på ett par ställen till. Inte i Sverige dock.

• Lille Mammsen

Typ redan tingade oxå....så man kan säga att INGA är till salu...till "vanligt" folk *suck* hörde något om att den låg på typ 20tusen???

straw2008 skrev 2008-12-07 22:01:53 följande:
    Marc Jacobs-vagnMarc Jacobs-lovers kan nu få sitt lystmäte tillgodosett också på barnvagnsfronten. Barnvagnstillverkaren Bugaboo lanserar nämligen ett samarbete med den populära designern i sin klassiska "Cameleon"-modell. Endast 15 vagnar kommer att vara tillgängliga och den som vill lägga rabarber på en måste bege sig till Marc Jacobs butik i New York som kommer att ha sex vagnar, fyra kommer att finnas på Colette i Paris, Marc Jacobs-butiken i Dubai kommer att ha en och så ska den finnas på ett par ställen till. Inte i Sverige dock.
  • straw2008

Det skulle vara fint med en bugga med tema fem myror!!

Det skulle jag vilja ha i alla fall, eller drutten o gena !

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16