• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • imaj
    imaj skrev 2008-12-08 16:00:58 följande:
    Köpte du Wallaboo åkpåsen på Barnvänligt när det var specialpris? Nyfiken på hur den blev (om du nu har fått den), funderar nämligen på att sälja min Offwhite buggapåse och köpa en sån istället ... Tror jag också börjar bli åkpåsoman
    Glömde skriva: OBS ingen annons !
  • Kajsan
    imaj skrev 2008-12-08 16:00:58 följande:
    Köpte du Wallaboo åkpåsen på Barnvänligt när det var specialpris? Nyfiken på hur den blev (om du nu har fått den), funderar nämligen på att sälja min Offwhite buggapåse och köpa en sån istället ... Tror jag också börjar bli åkpåsoman
    Ja, jag passade på, den blev ju billig
    Åkpåsoman är lätt att bli Jag sålde min offwhita Buggaåkpåse förut jag med, den var visserligen apsnygg...men man måste variera sig och nu har jag ju ingen cameleon kvar så...
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • imaj
    Kajsan skrev 2008-12-08 17:38:42 följande:
    Ja, jag passade på, den blev ju billig Åkpåsoman är lätt att bli Jag sålde min offwhita Buggaåkpåse förut jag med, den var visserligen apsnygg...men man måste variera sig och nu har jag ju ingen cameleon kvar så...
    Okej... Vad tycker du om själv materialet på den? Vilken färg blev det?? Lätt att bli åkpåsoman det är det verkligen . Själv är jag inte riktigt nöjd med den offwhita och tänker kanske sälja den därför även om den är jättefin! Dock så är den cerisa ännu snyggare .
  • Fröken Småland

Nu skall ni få höra om det senaste användningsområdet för Buggan: Idag spräckte sonen läppen och läkaren skulle limma ihop glipan. Vi väntade tills han somnat, lade honom i Buggan och körde in under lampan, ned med handtaget på golvet och voilà hade de ett operationsbord

• Ia 70
    mamma2003 skrev 2008-12-08 18:46:19 följande:
    Nu skall ni få höra om det senaste användningsområdet för Buggan: Idag spräckte sonen läppen och läkaren skulle limma ihop glipan. Vi väntade tills han somnat, lade honom i Buggan och körde in under lampan, ned med handtaget på golvet och voilà hade de ett operationsbord
    Olala vad smart Men stackars lill. Hur e de me honom nu?
    Lille Mammsen skrev 2008-12-08 15:46:45 följande:
    E sååååååå surt när den säger så Ia 70 skrev 2008-12-08 15:23:18 följande:
    Jaaa visst e de...Men har haft apmycket utgifter, det senaste var ju faktist en skip hop från Kidzshopens julkalender O så köte jag en bodysuite fr Tradera och bilstolsadaper....listan kan göras lång
    Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • panzermensch

Vad ligger andrahandsvärdet på eg på bugga cam nu? Sitter och tittar på blocket men priserna är ju.. väääldigt olika

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Jolley
    Lille Mammsen skrev 2008-12-08 22:27:34 följande:
    Diggar..tyvärr ej min www.blocket.se/vi/19427705.htm
    Visst är den fin, det säger jag inget om.
    Men shit, vilket PRIS! Huvva.
    Ärligt talat har jag hellre en ICA-kasse som skötväska istället för en sådan för 14000.-!!!!!!
  • Lille Mammsen

Har man kosig så man tom kan torka sig i h****n på toa så.....

Jolley skrev 2008-12-08 22:36:40 följande:
    Lille Mammsen skrev 2008-12-08 22:27:34 följande:
    Visst är den fin, det säger jag inget om.Men shit, vilket PRIS! Huvva. Ärligt talat har jag hellre en ICA-kasse som skötväska istället för en sådan för 14000.-!!!!!!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16