• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-12-08 09:28:31 följande:
    Näe det är det inte. En Cam bas kostar väl 700 dollar. Marc Jacobs vagnen kostar dubbla priset mot vanlig Cam.
    Fick för mig att basen kostade ca 15000:- Fundersam vet inte vad jag fått det ifrån.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-12-08 09:30:16 följande:
    Fick för mig att basen kostade ca 15000:-  vet inte vad jag fått det ifrån.
    Ahaaaa, du menar Bas Kosters vagnen. Den kostade 15 000 kr i Sverige.
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-12-08 09:35:20 följande:
    Ahaaaa, du menar Bas Kosters vagnen. Den kostade 15 000 kr i Sverige.
    Jaaa

Nämen varför kommer en sån i 15 ex *suck* vill ju ha, har kollat på bilderna av den och vill ju ha!!
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-12-08 09:37:46 följande:
    Jaaa Nämen varför kommer en sån i 15 ex *suck* vill ju ha, har kollat på bilderna av den och vill ju ha!!
    Mmmmm.....känner det samma....Vill oxå ha....
    *~Bugaboo RULES~*
  • Ia 70

Grrrrr, jag upptäckte i helgen att det spruckit i gummit i ramen precis där det tar slut, alldeles ovanför där suflettfästet sitter Jag har bara anv. vagnen sparsamt på helger, samt bytt suflett en gång. (Vet inte om det är jag som råkat göra det eller om det var så/blev så i affären (det var de som monterade den) Vad ska jag göra? Eg. bara ett skönhetsfel, men så ledsamt i alla fall + att det kanske kan bli värre eller samla fukt...

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • AnniPanni

NÅgon som har en Gaia på buggan?

Har gett upp OiOi carry allen - den satt inge bra alls ju men så har mannen *kors i taket* bestämt sig för att Gaian är lagom stor och snygg (och det som är mest kors i taket är väl att han inte alls fick slag när jag sa att den kostar 900 utan tyckte att jag skulle köpa den )

• Kajsan
    AnniPanni skrev 2008-12-08 10:55:46 följande:
    NÅgon som har en Gaia på buggan? Har gett upp OiOi carry allen - den satt inge bra alls ju men så har mannen *kors i taket* bestämt sig för att Gaian är lagom stor och snygg (och det som är mest kors i taket är väl att han inte alls fick slag när jag sa att den kostar 900 utan tyckte att jag skulle köpa den )
    Jag har nog något kort tror jag.
    Jag har en gaia nu som jag ska sälja för jag har kommit på att den är onödigt stor.
    Det borde jag fattat innan jag köpte den eftersom jag sålde min förra pga det
    Men den hänger bra på vagnen.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Ia 70

Jag har en Gaia, men inte på Buggan Sedan jag skaffade Buggan så har jag den "bara" när vi ska bort på fest/middagar/resor för det gåååår ju ner sååååå mycket i den, hela familjens prylar  O så köpte jag den på 70% rabatt när de stängde MammaMia butiken på Karlavägen

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16