• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Stargirl
    Infinite Joy skrev 2008-12-05 10:02:38 följande:
    Åh, vad skönt. Mitt nya chassi är äntligen skickat. Jag som hade bestämt mig för att sälja camen, tvekar nu. Kanske är jag missnöjd bara för att chassit inte funkar som det ska och för att sittdelen inte klickar fast när jag ändrar läge på den. Med nytt chassi och reparation av sittdelen kanske jag blir nöjd trots allt. Men om jag ska behålla vill jag så gärna ha en helbrun vagn.... kanske fel forum att fråga i, men sälja eller behålla försöka komma över brun klädsel billigt?
    Jag röstar på en brun klädsel
    *~Bugaboo RULES~*
  • Infinite Joy
    Stargirl skrev 2008-12-05 10:03:39 följande:
    Jag röstar på en brun klädsel
    Haha.... kunde inte tänka mig något annat svar
  • myrslok

Vi har en cameleon. Min kille är nu 1,5 år. Han väger redan 15 kilo. Kommer ej ihåg hur många kilo buggan tål max.

Hur länge har ni använt buggan?

• Riskiflickan

myrslok skrev 2008-12-05 10:25:11 följande:

Vi har en cameleon. Min kille är nu 1,5 år. Han väger redan 15 kilo. Kommer ej ihåg hur många kilo buggan tål max. Hur länge har ni använt buggan?
    17 kg tål den...
  • Stargirl
    myrslok skrev 2008-12-05 10:25:11 följande:
    Vi har en cameleon. Min kille är nu 1,5 år. Han väger redan 15 kilo. Kommer ej ihåg hur många kilo buggan tål max.Hur länge har ni använt buggan?
    Vi har änvänt den tills sonen var 3,5 år. Då vägde han 15 kg vagnen tål enlogt manualen 17 kg men vi har kört mer vikt i den.
    *~Bugaboo RULES~*
  • imaj
    Simple me skrev 2008-12-05 08:27:19 följande:
    Godmorgon!Rusk har vi här regn och blask med pyttelite snö vill ha stora vita flingor som lägger sig så fint på backen..Liksom lyser upp allt grå trist Och så vill jag ha en ny åkpåse ..Kan inte bestämma färg bara.Vad tror ni om:Denim bas med silvertopp vilken färg på åkpåse?ellerRöd bas rödåkpåse silver topp.Är lite sugen på brunbas/sandbas sand/brun topp sand eller brun åkpåse.hmm detta har hållt mig vaken i natt*har jag problem eller Varför finns inte denim åkpåse Skulle även kunna tänka mig en brun bas med blå topp och åkpåse i blå eller brunt Smakråd behövs och tas tacksamt emot
    Tror helröd (bas+åkpåse) med silvertopp tror det blir svinsnyggt!!
    Det är lite med personligt än brun/sand...
  • imaj
    straw2008 skrev 2008-12-05 09:37:55 följande:
    Jag ska fota båda mna vagnar! Föresten, mina vagnar har en egen hylla i vår nya garderob, har era det ?
    Bra Min har ingen egen plats i garderoben... Än iaf. Ska köpa en låda på Ikea (som man kan ställa på garderoben) så då får den kanske en plats där för sina "kläder" . Dock så har vagnen en helt egen plats i hallen, och den får ingen röra
  • oOrosamarängerOo
    straw2008 skrev 2008-12-05 09:37:55 följande:
    Jag ska fota båda mna vagnar! Föresten, mina vagnar har en egen hylla i vår nya garderob, har era det ?
    De borde ha det , men är inte så organiserad Vi har en megagarderob, sån som skulle kunna va en walk in the closet, men används som förråd, allt som "kan behövas senare" ställs in där (helt i onödan och skräpar för blir ju aldrig av att det används) huller om bullerFundersam
    Skulle behöva hjälp av nåt ingedningsprogram ala simon & Thomas eller nåt sånt att fixa iordning där, så kunde alla bugga o vagntillbehör få ett par egna boxar
  • v i r r a

Tackar för svar men jag lyckas inte öppna länken. Vilken tråd är det? Tänkte jag kunde hitta s 11 själv

Gissar att min fråga om footsack till cameleon är väldiskuterad..?

Riskiflickan skrev 2008-12-05 00:58:39 följande:
    v i r r a skrev 2008-12-04 21:35:41 följande:
    Finns en fin beskrivning med bild å allt på sida 11 i denna tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38964183-1.htm...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16