• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • mini2007

Hjälp! Ska precis till att tvätta min BB-åkpåse, men hittar inte bruksanvisningen. Hur tvättar man den på bästa sätt?

• imaj
    mini2007 skrev 2008-12-06 17:07:19 följande:
    Hjälp! Ska precis till att tvätta min BB-åkpåse, men hittar inte bruksanvisningen. Hur tvättar man den på bästa sätt?
    Fintvätt 30grader utan sköljmedel. Lufttorkas (ej torkskåp) samt tvätta gärna med en handduk eller ett lakan för att inte slita så mycket på åkpåsen. Kan säga att jag aldrig har tvättat min men det är så jag skulle ha tvättat och det står 30grader i min åkpåse .
  • Mrs JK

Hej på Er, Ni som monterat vagnen själva.. Hur lång tid tar det ca.. om allt funkar..
    Har en denim bugga här som står i kartongen.. hehehe

• Kajsan
    Mrs JK skrev 2008-12-06 20:09:07 följande:
    Hej på Er, Ni som monterat vagnen själva.. Hur lång tid tar det ca.. om allt funkar.. Har en denim bugga här som står i kartongen.. hehehe
    5 min med lite vana
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • imsa

fick mitt ny chassi idag, nu håller jag tummarna för att det är ok!

såg att bugaboo ska prishöjas frpom 15 januari tror jag det var till 9400 kr.

och så på bonti fick jag syn på en ny (för mig) åkpåse som försäljaren sa var från tillverkarna av buggymountain (UJ?), den var sportig och lite som en tjockoverall. fanns i bland annat vitt och svart och kostade 1200. Rätt snygg tyckte jag. Är det någon som vet vad det är för påse jag försöker beskriva? Som kan förklara för mig vad det är för nåon och om den passar till BB?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Elaizans mamma

Jag vet vad det är för åkpåse, skitsnygg!!! Minns inte märket bara

• imaj
    Mrs JK skrev 2008-12-06 20:09:07 följande:
    Hej på Er, Ni som monterat vagnen själva.. Hur lång tid tar det ca.. om allt funkar.. Har en denim bugga här som står i kartongen.. hehehe
    Jag monterade ihop våran när den kom, kanske tog en kvart/ halvtimme och då läste jag igenom hela bruksanvisningen för att lära mig vagnen samtidigt . Skulle jag göra det nu skulle det nog bara ta fem minuter som Kajsan också svarade. Dock var jag helt ovan när jag gjorde det första gången...
  • imsa

ja visst är den! lite häftig...
    tyckte den kändes som en tjockare skidjacka eller overall utanpå. ångrar att jag inte bad att få testa den i vagnen.

Elaizans mamma skrev 2008-12-06 21:37:34 följande:
    Jag vet vad det är för åkpåse, skitsnygg!!! Minns inte märket bara
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16