• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • AngeliQa

Hej.
    Är så oerhört sugen på en Bugga.
    Men vår ekonomi skulle typ bara tillåta en Sing-08 just nu.
    Men till sommaren kommer bebis nr2 och jag måste ha en Bugga.
    Några bra förslag på var jag hittar lite billigare buggor?
    Eller någon som har en cameleon de ska sälja?

Älskar era fina pimpade buggor i bildtråden. Så avis!! :D

• SoFo89
    AngeliQa skrev 2008-12-08 14:19:38 följande:
    Hej.Är så oerhört sugen på en Bugga.Men vår ekonomi skulle typ bara tillåta en Sing-08 just nu.Men till sommaren kommer bebis nr2 och jag måste ha en Bugga.Några bra förslag på var jag hittar lite billigare buggor?Eller någon som har en cameleon de ska sälja?Älskar era fina pimpade buggor i bildtråden. Så avis!! :D
    Ajaja inte efterlysa sådär här i tråden Men annars är blocket ett tips, buggorna går billigt där nu.
    ღSigne 071027ღ
  • oOrosamarängerOo
    AnniPanni skrev 2008-12-08 14:14:55 följande:
    Kajsan skrev 2008-12-08 11:00:24 följande: Åh tack för bilden! Funkar det att hänga den i bagclipen? Den rosa var ju underbart fin men jag tror nog att jag får ge mig lite faktiskt och låta mannen välja den här gången Precis ALLT är ju rosa här hemma. Råkade plocka med mig hem en rosa Buggysnuggle häromdagen med *oops*
    Jadå, funkar perfekt att hänga den i bagclipsen oxå, har precis bredden mellan ringarna på väskan. Haha, va snällt att låta han välja färg nu då Jag köpte en dubbel-uj i pink romance....rosa och blommig, min man betalde. När den kom hem och stod i hallen skrattade han bara, inte mer rosa nu tack, hade jag vetat hur den såg ut hade jag inte belt den han trodde jag beställde en svart som vi hade sist vi hade dubbel uj
  • AngeliQa

SoFo89 skrev 2008-12-08 14:22:04 följande:

Ajaja inte efterlysa sådär här i tråden Men annars är blocket ett tips, buggorna går billigt där nu.
    Sorry kom på det när jag skrivit. Såg dessutom att det fanns en bra blogg att läsa ju.
    Smartare att läsa allt innan man gör ett inlägg kanske. =)
  • AnniPanni

SooJuicy skrev 2008-12-08 14:22:05 följande:

Jadå, funkar perfekt att hänga den i bagclipsen oxå, har precis bredden mellan ringarna på väskan. Haha, va snällt att låta han välja färg nu då Jag köpte en dubbel-uj i pink romance....rosa och blommig, min man betalde. När den kom hem och stod i hallen skrattade han bara, inte mer rosa nu tack, hade jag vetat hur den såg ut hade jag inte belt den han trodde jag beställde en svart som vi hade sist vi hade dubbel uj
    ha ha tänkte att mannen kunde få bestämma _lite_ i alla fall
    Pratade precis med honom och probelemet nu är väl att han bestämt sig för en canvas bloom sand *hmm* Ja sa ok - om jag får en vit eller sand suffla (har en blommig suflett, rosa åkpåse och grå bas - passar ju inte direkt till väskan) Och ännu mer kors i taket så var det också ok ....
    Undrar om offwhite eller sand passar bäst till?
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-12-08 13:38:39 följande:
    Annipanni: Här är gaian på buggen.
    Ååå vad läckert med rosa och guld!
    Kanske skulle sätta dit rosa Beesufllan och använda min guldiga Gaia ändå...
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Ia 70

Ooooo jag som inte har gult...men grönt, blått, orange, rött o svart....men min plånbok säger oxå neeeeej.

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • Lille Mammsen

E sååååååå surt när den säger så
    Ia 70 skrev 2008-12-08 15:23:18 följande:

Ooooo jag som inte har gult...men grönt, blått, orange, rött o svart....men min plånbok säger oxå neeeeej.
  • imaj
    Kajsan skrev 2008-12-08 14:55:24 följande:
    Ååå vad läckert med rosa och guld! Kanske skulle sätta dit rosa Beesufllan och använda min guldiga Gaia ändå...
    Köpte du Wallaboo åkpåsen på Barnvänligt när det var specialpris? Nyfiken på hur den blev (om du nu har fått den), funderar nämligen på att sälja min Offwhite buggapåse och köpa en sån istället ... Tror jag också börjar bli åkpåsoman
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16