• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara

Vallie skrev 2008-12-29 21:00:49 följande:

när ska bugaboo förstå att de måste göra en syskonvagn? Mna har blivit så bortskämd med buggan så ingen syskonvagn duger...
    Jag har iofs behållt mina buggor men köpt en Babytravel syskonjogger också-hua. Jag mår dåligt av den vagnen. Känns bara billig och jäklig. Saknar min syskon-UJ förfärligt men samtidigt är fotstödet på BT bättre att sitta på för äldre barnet. Men jag drömmer i smyg om en syskon-UJ eller såklart allra helst en bugga
  • Miss Boring
    Svar på #1189
    Men hej på dig! Har varit på stan med din "gamla kompis" idag ;) Just nu iklädd röd bas, röd varukorg, svart suflett och grå åkpåse... Och, man häpnar... nästan tomt på stan i vår lilla stad, men en annan cam som rullade runt på rean fanns det faktiskt.
    Trist att P&T:n skulle vara en sån besvikelse :( Tur jag har hoppat över att köpa en sån då...
    Lycka till med Beeköpet! Synd att Babyproffsen (du vet vilken)måste ha den högt upp på en hylla... Vore kul att klämma på den även om jag inte ska ha en :D
  • loveliva
    modestyclara skrev 2008-12-29 22:11:39 följande:
    Vallie skrev 2008-12-29 21:00:49 följande: Jag har iofs behållt mina buggor men köpt en Babytravel syskonjogger också-hua. Jag mår dåligt av den vagnen. Känns bara billig och jäklig. Saknar min syskon-UJ förfärligt men samtidigt är fotstödet på BT bättre att sitta på för äldre barnet. Men jag drömmer i smyg om en syskon-UJ eller såklart allra helst en bugga
    Haha jag hade också en bt INNAN jag köpte pt:n. Och jag håller med bt är förskräckligt hemsk, tyngre vagn får man leta efter
    Men som du säger fotstödet är ju bra att sitta på alltid något...
    Underbara älskade barn
  • mallan brallan
    jule, sch för fan... Inte så högt!
    För att svara demokratiskt: Det kan stämma, ja. Inga kommentarer.
  • jule

mallan brallan skrev 2008-12-29 22:33:27 följande:

jule, sch för fan... Inte så högt!För att svara demokratiskt: Det kan stämma, ja. Inga kommentarer.
    oki, viskar ska aldrig nämnas igen.
    men trevligt att se dig igen iaf
  • 3barnsmor35

Var inne o klämde på en Cam igår, blev lite kärlek oss emellan

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Fröken Småland
    3barnsmor35 skrev 2008-12-30 09:29:00 följande:
    Var inne o klämde på en Cam igår, blev lite kärlek oss emellan
    Det är lätt hänt att det blir så
  • 3barnsmor35

Väntar mitt tredje och har hittills haft Brio, Emmaljunga och BT syskonvagn.
    Nu kände jag att jag vill ha en smidigare vagn och när jag körde runt den i affären kände jag bara "måste haaaaaaa".

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Lille Mammsen
    Kan ju lätt bli så Dock e min kärlek delad imellan Bugaboo & Uj`n här hemma!
    3barnsmor35 skrev 2008-12-30 09:44:55 följande:
    Väntar mitt tredje och har hittills haft Brio, Emmaljunga och BT syskonvagn.Nu kände jag att jag vill ha en smidigare vagn och när jag körde runt den i affären kände jag bara "måste haaaaaaa".
  • 3barnsmor35

Jag gillar ju att man kan ha de små sittande vända mot sig! Det kan man ju inte i UJ och Cam:ens liggdel var stor o rymlig!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16