• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • 3barnsmor35
    Shoegirl skrev 2008-12-30 17:49:59 följande:
    Nej, huuuu! Eslöv. Där pratar de ju skånska!
    Och vad tror du denna Bönan gör? Tror bestämt jag sätter dig på bussen, dit kanske du lär dig lite nya ord och kommer från holmen ett tag, vidga dina vyer lite
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • panzermensch

Jag tillhör dem som aldrig ger mer än 50% av nypriset om det väl är begagnat och inte i butik direkt

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • 3barnsmor35

Ang toastolar får jag låta det vara osagt har bara varit på genomresa o aldrig behövt gå då

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Senap
    3barnsmor35 skrev 2008-12-30 18:23:16 följande:
    Och vad tror du denna Bönan gör? Tror bestämt jag sätter dig på bussen, dit kanske du lär dig lite nya ord och kommer från holmen ett tag, vidga dina vyer lite
    Har redan varit i Eslöv och behöver inte vidga vyerna just där. Det är ju platt så man ser jättelångt. *vet - bodde  med en skåning i 5 låååånga år*
    My sugar is raw
  • 3barnsmor35

En helt annan sak; har ngn måtten på Bugaboo Cam? Det jag är ute efter är höjden på liggdelen från marken. En kompis till mig tycker vagnen är låg, men jag uppfattade inte den som det. Ska jämföra lite...

• myHappiness
    Shoegirl skrev 2008-12-30 18:21:58 följande:
    Vad för bas? Cam? Det verkar vara ett set för ingen bas kostar så mycket allena. vad ingår?
    Bas till cameleon, hela settet, ligg sittdel o korg.
  • Fröken Småland

Äsch, mitt dåliga skämt med att köra Gustavsbergsbussen verkar inte vara känt utanför Smålandia. Det som åsyftas är alltså att hänga över "ratten" på Gustavsbergsporslinet (=må illa alltså). Fast det var inte roligt innan det blev sönderanalyserat heller

Fast allvarligt talat så hoppas jag att det snart går över Shoegirl, för ibland tror man på allvar att man skall bli tokig!

• straw2008

Beror på vilken färg såklart! Vet att brun är "inne" just nu men att röd o blå är ute o går billigare så säg halva nypriset? Ingår madrass i liggdelen så är det väl billigt med 1000.

• modestyclara
    3barnsmor35 skrev 2008-12-30 18:36:49 följande:
    En helt annan sak; har ngn måtten på Bugaboo Cam? Det jag är ute efter är höjden på liggdelen från marken. En kompis till mig tycker vagnen är låg, men jag uppfattade inte den som det. Ska jämföra lite...
    Överkant på liggdel är ca 66 cm från golvet. Jag kan tyvärr inte mäta underkant för jag har sittdel på min cam... Jag tror nog den är lägre än 'vanliga' vagnar.
  • Senap
    mamma2003 skrev 2008-12-30 18:49:53 följande:
    Äsch, mitt dåliga skämt med att köra Gustavsbergsbussen verkar inte vara känt utanför Smålandia. Det som åsyftas är alltså att hänga över "ratten" på Gustavsbergsporslinet (=må illa alltså). Fast det var inte roligt innan det blev sönderanalyserat heller Fast allvarligt talat så hoppas jag att det snart går över Shoegirl, för ibland tror man på allvar att man skall bli tokig!
    Tokig? jag? Pfffffft! Hur kan du tro något sådant.
    myHappiness skrev 2008-12-30 18:44:20 följande:
    Bas till cameleon, hela settet, ligg sittdel o korg.
    inte madrass?
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16