• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

oh

modestyclara skrev 2009-01-01 18:48:48 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-01 18:42:32 följande: 7000 pix för dubbeln om man köper en röd. 7500 för brun har jag för mig. Liggdelen kostar dock 2000 kr som vanligt. Jag gillar inte syskonvagn med ställbart handtag så det är nu eller aldrig som gäller (eftersom jag inte köper begagnat...)
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-01 18:54:05 följande:

oh
    eller hur. Är för bra för att låta bli. Tror jag sålde min förra dubbel utan liggdel för 6500kr. Så det är ju en bra affär att köpa en ny för 7000 kr. Sedan är kanske inte röd så himla poppis men ändå...
  • Allimac 2004

– Och dessutom, Bugaboo är inte designad i första hand för barnet, utan för föräldern.

Lite konstigt uttalnde:-S

♥ Lilla My & Harry Boy ♥
  • 3barnsmor35
    Shoegirl skrev 2009-01-01 18:40:58 följande:
    Blir mest vansinnig över alla "ska övertala mannen"-kommentarer. Jag är ingen underdånig hemmafru som behöver någon överkuckus godkännande. Jag gör vad jag vill. (även om vi såklart är pratar igenom stora inköp - men fråga om lov... not likely)
    Jag är med dig, det var det jag menade Fråga om lov, pyttsan heller. Vi har gemensam ekonomi så det är gemensamma beslut.
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • FruFA79

Vi har köpt en svart/grå Cameleon på 1Klass, och till det en grå Bugaboo-åkpåse... Men nu när jag ser det, så ser kombon sååå "mörk" ut... Vilken färg på åkpåse tycker ni att vi skall köpa till? Vi har varit på köns-UL & vet att det är en kille i magen, och vi vill inte ha cerise eller röd åkpåse till en kille...

• Hannah74

Har en liten fråga jag hoppas ni kan hjälpa mej med. Ska ev köpa en svart cameleon, bagagnad från -06.
    Bra skick men lite solblekt i sufletten.

De vill ha 5000, men jag har erbjudit 4200, är det ett bra pris, eller var 5000 bra oxå och jag bara dum som försöker pruta?

De har haft den t försäljning sen i början av dec, men ingen som köpt ännu, tänkte det var ett bra utgångsläge för att få den till ok pris.

Ska bara ha den som extravagn då vi precis köpt en Phil&Teds syskonvagn.

Har den ändrats mkt sen 06?

Hoppas någon orkar svara

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-01 20:27:27 följande:

Har en liten fråga jag hoppas ni kan hjälpa mej med. Ska ev köpa en svart cameleon, bagagnad från -06.Bra skick men lite solblekt i sufletten.De vill ha 5000, men jag har erbjudit 4200, är det ett bra pris, eller var 5000 bra oxå och jag bara dum som försöker pruta?De har haft den t försäljning sen i början av dec, men ingen som köpt ännu, tänkte det var ett bra utgångsläge för att få den till ok pris.Ska bara ha den som extravagn då vi precis köpt en Phil&Teds syskonvagn. Har den ändrats mkt sen 06?Hoppas någon orkar svara
    Svart? finns väl bara grå bas till camen? Den har väl justerbart styre så att det inte är en gecko? Jag tycker 5000 är mycket för en 06:a...
  • modestyclara

FruAhlander skrev 2009-01-01 19:40:17 följande:

Vi har köpt en svart/grå Cameleon på 1Klass, och till det en grå Bugaboo-åkpåse... Men nu när jag ser det, så ser kombon sååå "mörk" ut... Vilken färg på åkpåse tycker ni att vi skall köpa till? Vi har varit på köns-UL & vet att det är en kille i magen, och vi vill inte ha cerise eller röd åkpåse till en kille...
    Jag skulle hellre pigga upp vagnen med en glad toppklädsel. Är ju ändå den som syns mest när ni ahr liggdel. Vad sägs om den snygga blå? Den ljusare tycker jag är läcker och snygg till grå bas.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16