• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2009-01-01 17:57:25 följande:
    *highfivar magarna* Och det betyder att jag snart får köra bugga igen. En brun (ska inhandlas) med carusell-topp (ska sys). Sambon bara ler när jag berättar planerna. Här frågas inte om lov. Jag tjänar massor med pengar jag med!
    Ja, när det gäller vagnar och tillbehör så frågar jag verkligen inte om lov, han kan ju kasta in ett veto när det börjar gå överstyr och då säljer jag av lite så är vi överens igen
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • panzermensch

Låter bra Jag ska själv inhandla en i slutet februari igen ;-D ahr dock färgångest

Shoegirl skrev 2009-01-01 17:57:25 följande:
    *highfivar magarna* Och det betyder att jag snart får köra bugga igen. En brun (ska inhandlas) med carusell-topp (ska sys). Sambon bara ler när jag berättar planerna. Här frågas inte om lov. Jag tjänar massor med pengar jag med!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Joddan

Någon som vet om det är bugaboo rea någonstans??? Vill ha en blå canvas... och en röd... och en brun!  

• modestyclara

Jag har redan gjort iordning geckon till bebben. Den har nu klätt om från svart med rosa topp till helröd med blå laban-lakan i. *myser* Nu har jag mest ångest över att jag hatar min BT-syskonvagn och längtar efter en UJ-dubbel igen. Bonti har ju rea på 08:orna så det blir svårt att låta bli. Men det känns ju surt att sälja en ny BT-jogger till vrakpris -suck. Maken är måttligt road/engagerad i mina vagnsköp som vanligt. Han tycker BT:n är helt ok

• 3barnsmor35

Shoegirl,
    Fråga om lov...hur menar du nu

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Senap
    3barnsmor35 skrev 2009-01-01 18:38:25 följande:
    Shoegirl, Fråga om lov...hur menar du nu
    Blir mest vansinnig över alla "ska övertala mannen"-kommentarer.
    Jag är ingen underdånig hemmafru som behöver någon överkuckus godkännande.
    Jag gör vad jag vill. (även om vi såklart är pratar igenom stora inköp - men fråga om lov... not likely)
    My sugar is raw
  • panzermensch

vad har bonti för pris på 08or?

modestyclara skrev 2009-01-01 18:37:02 följande:
    Jag har redan gjort iordning geckon till bebben. Den har nu klätt om från svart med rosa topp till helröd med blå laban-lakan i. *myser* Nu har jag mest ångest över att jag hatar min BT-syskonvagn och längtar efter en UJ-dubbel igen. Bonti har ju rea på 08:orna så det blir svårt att låta bli. Men det känns ju surt att sälja en ny BT-jogger till vrakpris -suck. Maken är måttligt road/engagerad i mina vagnsköp som vanligt. Han tycker BT:n är helt ok
  • modestyclara

Nä övertala eller fråga om lov går bort. Men större inköp som rör flera tusenlappar brukar vi ändå förankra med varandra. Vi lägger alla pengar i en pott liksom...

• panzermensch

Eller hur Prata igenom är en sak.. men be om lov? Knappast

Shoegirl skrev 2009-01-01 18:40:58 följande:
    Blir mest vansinnig över alla "ska övertala mannen"-kommentarer. Jag är ingen underdånig hemmafru som behöver någon överkuckus godkännande. Jag gör vad jag vill. (även om vi såklart är pratar igenom stora inköp - men fråga om lov... not likely)
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-01 18:42:32 följande:

vad har bonti för pris på 08or?
    7000 pix för dubbeln om man köper en röd. 7500 för brun har jag för mig. Liggdelen kostar dock 2000 kr som vanligt. Jag gillar inte syskonvagn med ställbart handtag så det är nu eller aldrig som gäller (eftersom jag inte köper begagnat...)
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16