• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Hannah74

Den för 5.500 prutade jag oxå på.

Vet inte vad som är dyrt eller inte, tycker det är supersvårt!

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • loveliva

Hej
    Nu har jag varit utan bugga sedan i okt, saknar jätte mkt, så jag har nästan bestämt mig för en Bee
    Skulle bli jätte glad om någon/några vänliga vill visa bilder på en Bee med barn i

Underbara älskade barn
  • Hannah74

Men då är det kanske ok med 4200 om de går med på det.
    Tycker oxå det är så svårt med begagnat, men samtidigt så känns det onödigt att köpa en ny när vi eg mest ska ha P&T:s syskinvagn.
    Svårt!

modestyclara skrev 2009-01-01 20:46:18 följande:
    Hannah74 skrev 2009-01-01 20:42:52 följande: Ja det är en cam med grå bas. Jag är superkinkig på begagnat så aldrig 5000 kr för en som har skada i skummgummit på ramen samt är använd till två barn... Fördel är dock att det är gamla chassit.
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-01 20:51:14 följande:

Men då är det kanske ok med 4200 om de går med på det.Tycker oxå det är så svårt med begagnat, men samtidigt så känns det onödigt att köpa en ny när vi eg mest ska ha P&T:s syskinvagn.Svårt!
    ja, inte mer än det tycker jag.
  • lolo21

Hej!
    Har förbokat ett topset med Paul Frank hos Kidzshop. Men nu ångrar jag att jag inte tog det rutiga i stället.. De brukar väl inte vara omöjliga, tror ni man kan få boka ett rutigt set istället?
    Är såå sugen både på filten till men främst på Åkpåsen!! Men det blir ju helt enkelt _för_ dyrt.. tyvärr.. Helst som jag redan har en nästan ny blå bugga påse;P

Hur länge brukar de sälja åkpåsar o sånt sen, kanske man kan vänta längre fram till våren, eller tror ni de säljer slut medetsamma?

• modestyclara

lolo21 skrev 2009-01-01 20:56:06 följande:

Hej!Har förbokat ett topset med Paul Frank hos Kidzshop. Men nu ångrar jag att jag inte tog det rutiga i stället.. De brukar väl inte vara omöjliga, tror ni man kan få boka ett rutigt set istället? Är såå sugen både på filten till men främst på Åkpåsen!! Men det blir ju helt enkelt _för_ dyrt.. tyvärr.. Helst som jag redan har en nästan ny blå bugga påse;PHur länge brukar de sälja åkpåsar o sånt sen, kanske man kan vänta längre fram till våren, eller tror ni de säljer slut medetsamma?
    Nej, kidz är aldrig omöjliga. Det går säkert -är ju bara att fråga!
  • FruFA79

Jag gillar inte den blå färgen på toppklädseln, men passar den off-white till grå basklädsel? Eller blir det för ljust till?
    Tavk för tipset förresten; behåller den grå åkpåsen då, för den passar ju både ligg- och sittdelen

modestyclara skrev 2009-01-01 20:32:18 följande:
    FruAhlander skrev 2009-01-01 19:40:17 följande:
    Jag skulle hellre pigga upp vagnen med en glad toppklädsel. Är ju ändå den som syns mest när ni ahr liggdel. Vad sägs om den snygga blå? Den ljusare tycker jag är läcker och snygg till grå bas.
  • modestyclara

FruAhlander skrev 2009-01-01 21:00:16 följande:

Jag gillar inte den blå färgen på toppklädseln, men passar den off-white till grå basklädsel? Eller blir det för ljust till?Tavk för tipset förresten; behåller den grå åkpåsen då, för den passar ju både ligg- och sittdelen
    Absolut. Dock lär den ju bli smutsig fort om du fäller vagnen och stoppar in och ur bilen. Men den går ju att tvätta så det är väl ingen fara eg...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16