• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

den är läskig skranglig och vinglig.. usch provkörde den och fick panik

Vallie skrev 2009-01-02 21:16:16 följande:
    vad tror ni bugga fantaster om firstwheels duo elite syskonvagn? ser typ ut som en bugga, fast dubbel då. Någon som har erfarenheter? Svårt att hitta syskonvagn när man kört riktig bugga...
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • modestyclara

vad tror ni bugga fantaster om firstwheels duo elite syskonvagn? ser typ ut som en bugga, fast dubbel då.Någon som har erfarenheter? Svårt att hitta syskonvagn när man kört riktig bugga...
    Är super skranglig. Jag var också sugen tills jag klämde på den i verkligheten. Och så hörde jag att Babyland skulle sluta sälja den...då blev jag ännu mer tveksam. Annars tycker jag funktionerna är toppen och det är absolut den som mest påminner om buggan...
  • Vallie

har aldrig testat den, bara sett den på internet.
    jag vill verkligen ha en syskonvagn där man kan ha sittdelarna åt olika håll och då verkar detta vara enda alternativet.

• Vallie

modestyclara skrev 2009-01-02 21:28:48 följande:

Är super skranglig. Jag var också sugen tills jag klämde på den i verkligheten. Och så hörde jag att Babyland skulle sluta sälja den...då blev jag ännu mer tveksam. Annars tycker jag funktionerna är toppen och det är absolut den som mest påminner om buggan...
    ska de sluta sälja den? Får nog ta och åka till babyland och klämma lite på den och sen sluta tänka på den om det är så illa
  • modestyclara

Vallie skrev 2009-01-02 21:30:53 följande:

modestyclara skrev 2009-01-02 21:28:48 följande:
    ska de sluta sälja den? Får nog ta och åka till babyland och klämma lite på den och sen sluta tänka på den om det är så illa
    om de inte redan slutat...
  • Billabong

För att föra tillbaka samtalet till Bugaboo: Det är fortfarande inga sanna rykten/nyheter på gång om att de ska börja sälja en Bugaboo-syskonvagn inom det snaraste?

• AnniPanni

Vallie skrev 2009-01-02 21:29:32 följande:

har aldrig testat den, bara sett den på internet. jag vill verkligen ha en syskonvagn där man kan ha sittdelarna åt olika håll och då verkar detta vara enda alternativet.
    www.icandyuk.com/products_detail.php

ingen syskonvagn på bredden men ett alternativ?
  • modestyclara

AnniPanni skrev 2009-01-02 21:42:09 följande:

www.icandyuk.com/products_detail.php syskonvagn på bredden men ett alternativ?
    Jag kontaktade tillverkaren och bad om kontakt med en ÅF som skickar till Sverige, tillverkaren lovade att någon skulle höra av sig men sen hörde jag aldrig nåt
  • AnniPanni

modestyclara skrev 2009-01-02 21:44:14 följande:

Jag kontaktade tillverkaren och bad om kontakt med en ÅF som skickar till Sverige, tillverkaren lovade att någon skulle höra av sig men sen hörde jag aldrig nåt
    Nä vad trist! Måste ha blivit något strul där, borde ju absolut gå att få hit en. Finns ju en här på FL som har just Ipear. Skulle vara himla kul att få testa den i verkligeheten, ser supersmidig ut.
  • Vallie

www.icandyuk.com/products_detail.php syskonvagn på bredden men ett alternativ?
    men jag kan ju fortfarande inte ha en sittdel mot mig och en ifrån mig...

nej, nu får bugga faktiskt ta och göra en syskonvagn! Känner de inte trycket?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16