Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråd nr 16

mamma2003 skrev 2009-02-11 12:36:39 följande:
    Jag brukar kunna förstå holländska, hoppar genast dit
    Äsch, hittar ingen bild och måste rusa till dagis. Hoppas ni har knäckt nöten tills jag kommer tillbaka
  • Fröken Småland
    Bina skrev 2009-02-11 17:09:42 följande:
    Hej hopp... jag var inne hos kidzshop idag... och där verkar det numer som om man kan köpa enbart en ny suffla... ser jag fel eller stämmer detta? (ja jag har jobbat för mycket det senaste och inte varit Bugga-aktiv) Ni som har offwhite.. slurpar den åt sig smuts eller känns den ok även efter ett tag?
    Det stämmer att kidzshop säljer lösa suffletter. Jag tycker att den vita suffletten håller sig fin men åkpåsen blir gärna lite smutsig när man baxar in och ur den ur bilen. Kanske beror på att vår bil inte är så himla ren Generad
  • Fröken Småland
    galgbacke skrev 2009-02-11 18:51:46 följande:
    Den vagnen har jag sett IRL! :DDen har stått ute i i alla väder och det har kännts i hjärtat varje gång jag sett den stå där... ;)
    Oj, det där var väl inte särskilt uppmuntrande... Hoppas du kommer bli jättenöjd med ditt fynd Ingrid08
  • Fröken Småland
    Cerulean skrev 2009-02-12 09:40:37 följande:
    Hej!Nån som vet om den här är samma gröna som den ärtgröna Geckon?www.tradera.com/--Gron-Bugaboo-akpase-Utrop-1---auktion_84034761
    Ja, det är samma gröna. Tror jag har bild i galleriet på grön gecko med grön åkpåse *funderar*
  • Fröken Småland
    Cerulean skrev 2009-02-12 10:09:36 följande:
    Tack! Tittade men såg "bara" grön gecko med brun påse samt brun cam med grön påse... Det blir väl väldigt grönt med grön åkpåse också, men jag gillar ju det ärtgröna. Hmmm. Jag utgår från att åkpåsen sitter som en smäck även i en Gecko? Ursäkta en nybörjares alla frågor
    Äsch då, det var orutinerat av mig att inte ha grön Gecko med grön åkpåse . Enda åkpåsen som passar riktigt bra till den gröna tycker jag, grönt kan vara lite svårt. Och visst sitter den som en smäck även i Gecko
  • Fröken Småland
    Bina skrev 2009-02-12 11:51:43 följande:
    Tjohooo Mamma2003 du övertygade mig igår... så jag ringde Toddler och de skickar en offwhite till mig nu!
     Kyss
  • Fröken Småland
    TheSunset skrev 2009-02-12 12:58:00 följande:
    Har dom redan höjt priserna på bugaboo"s saker...?Skulle kolla va en ståbräda kostade här i gbg...899 kr kostade det nu
    Oj Det var saftigt må jag säga. Bugaboo har aviserat en prishöjning på 10% fr o m 1/3 men till syvende och sist så är det alltid upp till butiken att sätta pris. Du kan säkert köpa den till ett lägre pris någon annanstans under februari.
  • Fröken Småland
    eilenna78 skrev 2009-02-12 14:51:11 följande:
    Ingen som vet ngt???
    Buggypoden passar inget vidare på Bugaboo tyvärr, så det får väl bli Tiny Toten i så fall. Ett annat alternativ kan ju vara dubbla ramar och alternera med sjal/sele.
    Nytt namn - samma gamla gris
  • Fröken Småland
    Sastbro skrev 2009-02-12 15:39:02 följande:
    Tjena tjejer!Snart är ju vårat lilla pyre här, och då ska buggan äntligen få jobba.. Har en fråga om varukorgen.. Åt vilket håll ska bugga märkt vara åt? Jag tycker den sitter lite knasigt just nu..:-/ Svår att komma åt.Så ska märket sitta åt dom stora hjulen(Så sitter den nu)? Eller dom små?
    Kardborrebanden skall sitta runt mittstången och runt de främre benen, de som mynnar ut i swivelhjulen. Det är svårt att komma åt varukorgen när liggdelen är på, det är Buggans enda nackdel
  • Fröken Småland
    Sastbro skrev 2009-02-12 16:02:51 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-02-12 15:48:12 följande: Då har jag gjort rätt då... Okej, det är bara att härda ut att det är lite trångt då..
    Japp... Ett tips är att klicka ur liggdelen och lägga ner det du handlat och klicka tillbaka liggdelen. Lättare än att ligga på golvet och mecka ner ICA-kassen
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16