Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråd nr 16

Bina skrev 2009-02-12 16:46:17 följande:
    Föken småland - nu uppstår kaos i mitt redan influensadrabbade huvud *virrvarr* jag vill minnas att jag senast i förmiddags kallade dig för mamma2003?
    Jepp Dags att förnya sig tyckte jag.
    Nytt namn - samma gamla gris
  • Fröken Småland
    Shoegirl skrev 2009-02-12 17:53:40 följande:
    *upptäcker**seg* Min ena syster har varit Miss Härjedalen (eller vad det heter) men det får man inte säga för då blir hon generad och sur
    Oj, miss Härjedalen . Nu var det väl inte främst mina fysiska företräden som jag åsyftade utan snarare min lite lätt mästrande personlighet
  • Fröken Småland
    Ingrid08 skrev 2009-02-12 21:44:13 följande:
    Ngn som vet om det är fullt sittläge på geckon?
    Jadå, det är fullt sittläge, ordentligt rakt.
  • Fröken Småland
    Iddah skrev 2009-02-13 08:52:39 följande:
    Lejån skrev 2009-02-12 21:08:52 följande: Ok Tror du jag skulle kunna ha den som bara är 155cm lång?Har för mig handtaget är rätt högt på den?
    Jag är lika lång (kort ) som du och jag tyckte i början att den var liiite hög, men det tyckte jag även om Cameleon även när den var på lägsta läget. Jag tror att jag är skadad från tidigare vagnar med knäledshandtag som man kan få hur låga som helst. Nu tänker jag aldrig på att handtaget är högt och jag föredrar definitivt Frogs chassi framför Cameleons. 
  • Fröken Småland
    Ingrid08 skrev 2009-02-12 22:19:23 följande:
    Vilken tur! Glömde kolla innan jag köpte, min dotter hatade UJ för att hon inte kunde sitta rakt upp i den!
    Det är verkligen värdelöst sittläge på UJ, och därför tror jag aldrig att jag kommer att ha en sån. Jag hade en Rollerbug med samma funktion och det var fruktansvärt irriterande att inte barnet kan sitta upp ordentligt (och att den inte går vända). I Bugaboon sitter de perfekt, både i sitt och viloläge Får du hem din Gecko snart?
  • Fröken Småland
    SooJuicy skrev 2009-02-13 09:02:34 följande:
    Fast uj blir helt rak i ryggen om man trycker fram ryggplattan.
    Va? Hurdå? *ångrar genast försäljningen av min RB*
  • Fröken Småland
    Iddah skrev 2009-02-13 09:13:28 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-02-13 08:58:24 följande: Oj finns det fler så små som jag Men då kanske man ska slå till då. Är frog chassi med Cam ram. Är den lätt körd? Köpte en ny i förrgår som e jätte trög.
    *från en smurf till en annan*

Frogchassi med Cameleonram är den ultimata kombinationen så den skulle jag slå till på om den är i schysst skick. Den är mer lättkörd med Frogchassit än med Cameleonchassit. Vad köpte du i förrgår menar du? En Frog?
  • Fröken Småland

Är det någon som har en P&T-resväska och har testa att knöla ner en Bugga i den? Den kostar ju halva priset av en Buggaväska och har också hjul.

• Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2009-02-13 11:57:44 följande:
    Blev nyfiken o hoppas på svar att någon testar Fröken Småland skrev 2009-02-13 11:12:12 följande:
    Tvärtom skulle jag själv kunna prova vid tillfälle
  • Fröken Småland
    m med tre stjärnor skrev 2009-02-13 13:59:01 följande:
    åhhh snälla hjälp mig.Jag har bestmt mig för allt kring min bugga nu, efter mycket hjälp av er, Tack!återstår bara färgvalet....Jag har: skip*hop dash i olovgrönt med orange piping, marinblå åkpåse och röd sittdyna.Vill ha orange canvas top på buggan så långt är det bestämt.men basen! Brun eller mörkgrå. Jag är inne på brun men min man vill ha mörkgrå och han kommer att få ta masso rmed pappaledigt så jag vill ju att han ska gilla...Hjälp!Ni experter vad tycker ni?
    Köp brun! Du kommer ändå att ha önskat dig nya färger innan det är dags för gubben att ta över
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16