• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Stargirl
    Ia 70 skrev 2008-12-04 11:47:55 följande:
    Jo e det ngn som hört ngt om nästa års prishöjningar? BONTI trodde på 10%.
    Har oxå hört men inget definitivt dock.
    De flesta märkena höjer priserna nu när råvarorna och transportkostnaderna har gått upp massor. Teutonia och UJ har redan höjt vad jag vet.
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Ia 70 skrev 2008-12-04 11:33:56 följande:
    Hej tjejer, altså undrar om jag har blivit topsetnarkoman eller??Hur många olika topset har Ni?Jag har ett i svart canvas, röd fleece, blå fleece, orange fleece och i förrgår köpte jag grön fleece. Alltså 5 st!!!För övrigt åkte jag o stora killen på en maginfluensa ev den lindrigare typen, men ändå O så fick jag höra att vattkoppor börjat härja i Stockholm (Vasastaden) Hmm vi ska till Sälen över nyår undrar om vi kan parera det på ngt vis?? Antagligen inte.imaj : Tack för att du startade upp en ny trår Har lagt till tråden i bildtråden
    Jag har just nu denimtopp och denimbas på, har även sand bas, rosa fleece (gamla), rosa (gamla) sommarsuffla och sand sommarsuffla.
    Har haft  orange (gamla), gul fleece, rosa (nya) och offwhite canvas.
  • oOrosamarängerOo

Nån frågade efter silversetet, stod och kollade på det igår på Bonti (karlav) så finns där.
    Va däremot inte lika fint irl som på bilder tyckte jagFundersam

• Simple me

Oh jag är numer ägare av silvertoppenSå fin

Kör annars rödbas med homemade topp Silver just nu med

men är sugen på brunbas och denim topp
    Har bara sand och m-grå bas med
    orange,rosa,sand,svart,brun och de ovanämnda

Jag vet jag är lite galen

• Kajsan

Tänkte skriva att ni får skylla er själva som inte hänger i adventskalendertråden, men ok jag ska tipsa er ändå jag vet ju att många gillar Elodie åkpåsarna av nån underlig anledning:
    barnvanligt.nu/group.asp
    Sjysst rea idag!
    Själv är jag sugen på Wallaboo åkpåsen, det har jag vart i flera år nu ju Frågan är bara OM jag behöver en till åkpåse ( jag har redan 4 ) och vilken färg isåfall?

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-12-04 14:38:38 följande:
    Tänkte skriva att ni får skylla er själva som inte hänger i adventskalendertråden, men ok jag ska tipsa er ändå jag vet ju att många gillar Elodie åkpåsarna av nån underlig anledning:barnvanligt.nu/group.asp?group=85Sjysst rea idag!Själv är jag sugen på Wallaboo åkpåsen, det har jag vart i flera år nu ju Frågan är bara OM jag behöver en till åkpåse ( jag har redan 4 ) och vilken färg isåfall?
    Kan ju lite argt tipsa då oxå om att familjetorget (endast idag julkalender) säljer gaia & ko skötväskor för 600:-, har länge funderat på att köpa en ny sån men inte kunnat bestämma färg men köpte en rosa i helgen, såå typiskt
  • Jolley

Nu e min Gecko jul-fin! Pepparkaks-åkpåse (brun) och tomte-suflett (röd)!

Tyckte faktiskt den blev fin!

Lite svårt att "pimpa" en Gecko pga få färger att välja mellan, men detta gillade jag.

Bilder finns i mitt galleri.

• imaj
    Kajsan skrev 2008-12-04 14:38:38 följande:
    Tänkte skriva att ni får skylla er själva som inte hänger i adventskalendertråden, men ok jag ska tipsa er ändå jag vet ju att många gillar Elodie åkpåsarna av nån underlig anledning:barnvanligt.nu/group.asp?group=85Sjysst rea idag!Själv är jag sugen på Wallaboo åkpåsen, det har jag vart i flera år nu ju Frågan är bara OM jag behöver en till åkpåse ( jag har redan 4 ) och vilken färg isåfall?
    Åhh Wallabooåkpåsen är så himla fin! F*n att jag just köpte en ny åkpåse! Annars hade det blivit en rosa eller brun sån..... eller kanske svart
  • Stargirl
    Simple me skrev 2008-12-04 14:24:19 följande:
    Oh jag är numer ägare av silvertoppenSå fin Kör annars rödbas med homemade topp Silver just nu medmen är sugen på brunbas och denim topp Har bara sand och m-grå bas med orange,rosa,sand,svart,brun och de ovanämnda Jag vet jag är lite galen
    Silver är snyggare irl än på bild tycker jag. Den verkar så bra mot väta. Vad tycker du?
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-12-04 15:58:30 följande:
    Silver är snyggare irl än på bild tycker jag. Den verkar så bra mot väta. Vad tycker du?
    Jag gillade inte att den va lixom lite randig irl, så lite fläckig ut tycker jag, så ser den inte ut på bildFundersam
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16