• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Simple me
    Stargirl skrev 2008-12-04 15:58:30 följande:
    Silver är snyggare irl än på bild tycker jag. Den verkar så bra mot väta. Vad tycker du?
    M.mm den är så snygg,älskar den.
    Den är lite snyggt mönstrad..
    Har den till röd bas nu,känns lite julfint
    Tror den blir kanon till denim m-grå bas..
    Håller med dig absolut om vätan,den känns supertålig..
  • malinkaunitz

Nu har jag beställt silver jag med :) men har en frog och skulle ha nya spännen. beställde från kidzshop och dom hade bara till en av sidorna.. var kan man få tag på spännen mer? vill ju kunna använda silver när jag får det .. :)

• Mish

PANIK!

Kan någon hjälpa?

Försöker montera sittdelen på in cameleon, men får inte till det!

Det själva sittdelen är brun med beige "överdrag". Visst ska sittdynan fällas ner över överdragstyget, så att ryggtyget är beige och sitsen och den del där barnets ben och fötter ska vara är brun?

Jag får liksom inte ner sitsen om jag har "överdragstyget" under sitsen

Hur sjutton gör man??? Någon som har haft samma problem? Det känns som att överdragstyget är för litet?

• oOrosamarängerOo
    Mish skrev 2008-12-04 17:05:09 följande:
    PANIK!Kan någon hjälpa?Försöker montera sittdelen på in cameleon, men får inte till det!Det själva sittdelen är brun med beige "överdrag". Visst ska sittdynan fällas ner över överdragstyget, så att ryggtyget är beige och sitsen och den del där barnets ben och fötter ska vara är brun?Jag får liksom inte ner sitsen om jag har "överdragstyget" under sitsen Hur sjutton gör man??? Någon som har haft samma problem? Det känns som att överdragstyget är för litet?
    Ja, toppen ska va under dynan. Testa med att dra fram toppen lite och dra neråt.
  • straw2008

Men nästan 4000 bara för sittvagn? Jag tycker det luktar stöldvagn....

Hursomhelst så tror jag att jag har rekordet på BEE, fick min hemkörd till vasastan i sthlm för 2400 bagis !!

Vi har provkört till ICA o vi älskar den!

• v i r r a

Hallå alla! Har tjuvkikat lite i denna tråd och har någon gång ställt en fråga.

Nu är det äntligen dags att beställa! Jag har lite funderingar om vindskydd eller footsack till cameleon sittdelen. Har ni några förslag på hur man kan lösa (det enligt mig stora) problemet att det inte finns vindskydd för benen till sittdelen!?! Någon av alla er pyssliga som sytt själva? Finns det något att köpa som passar?

Åkpåse sägs ju vara ett alternativ men jag känner bestämt att jag vill ha ett "överdrag"!

• mammatill2härligavildar

Näää fy. Jag är så oteknisk så man blir mörkrädd. Har försökt lägga in bilder i bildtråden förr några gånger men aldrig lyckats. Som tur är finns det många vänliga själar som hjälper till då. Men nu när det i bildtråden fanns en sån bra beskrivning så tänkte jag att nu borde till och med jag klara det.
    Men NEJ DÅ!!! Jag lyckas i allafall inte. Nåt jäkla fel gör jag. Är det nån som orkar med att skriva en utförlig beskrivning här så ska jag fanimej kopiera den texten så jag har tills nästa gång jag vill lägga in en bild.
    SUCK!!!!

• Lille Mammsen

Bläääääää på dig *AVIS*

straw2008 skrev 2008-12-04 19:55:21 följande:
    Men nästan 4000 bara för sittvagn? Jag tycker det luktar stöldvagn.... Hursomhelst så tror jag att jag har rekordet på BEE, fick min hemkörd till vasastan i sthlm för 2400 bagis !! Vi har provkört till ICA o vi älskar den!
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2008-12-04 19:55:21 följande:
    Men nästan 4000 bara för sittvagn? Jag tycker det luktar stöldvagn.... Hursomhelst så tror jag att jag har rekordet på BEE, fick min hemkörd till vasastan i sthlm för 2400 bagis !! Vi har provkört till ICA o vi älskar den!
    När jag sålde av tillbehören jag fick med min nya Bee så kostade den mig också 2400, inkl frakt
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • straw2008

Ha ha har anmält mitt eget inlägg om att byta basdelar, anmälde det som tiggeri

:O)

:O)

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16