• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • straw2008

Sittdelen är säkert ergonomisk men min son tycker VERKLIGEN inte om den, han åmar sig som en ål så fort vi lägger honom i den.

Flera vänners barn vill sova på sidan, vilket är omöjligt i en cameleon med sittbas.

Faktiskt jättebesviken på mig själv at tjag inte kollade upp det innan, har faktiskt inte ens slagits av tanken att han inte skulle vilja ligga i den eller ännu värre få ont i rygen (som han verkar få)

• Kajsan
    straw2008 skrev 2008-12-12 19:46:31 följande:
    Sittdelen är säkert ergonomisk men min son tycker VERKLIGEN inte om den, han åmar sig som en ål så fort vi lägger honom i den. Flera vänners barn vill sova på sidan, vilket är omöjligt i en cameleon med sittbas. Faktiskt jättebesviken på mig själv at tjag inte kollade upp det innan, har faktiskt inte ens slagits av tanken att han inte skulle vilja ligga i den eller ännu värre få ont i rygen (som han verkar få)
    Och här är det tvärtom, jag får inte dottern att sova nu när jag sålt camen, varken på dagen eller natten.
    Mardröm!
    Så nu måste jag köpa en billiga cam eller kanske frog att ha inne som sovvagn
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • orzia1

La min fråga i fel tråd

Vad är ett bra pris för en beg Bugaboo Bee? Enligt köparen endast använd fåtal gånger o köpt för 2 månader sen

*den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • orzia1

Sorry,nu såg jag ju att ni typ redan har svarat på min fråga längre upp i tråden

*den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • Kajsan
    SoFo89 skrev 2008-12-12 18:18:45 följande:
    Vad hade ni betalat för en begagnad bee som är relativt ny? Dom som jag sett på blocket ligger alla ute på runt 3500, men frågan är om dom går för det.
    Jag fick 3500 för min gamla Bee.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Ia 70

Ngt som hört ngt mer om den Bugabooliknande vagnen fr blocket. Bugaboo har mejlat mig igen och sagt att de är mycket intresserade av dessa uppgifter och att ärendet är lämnat till ledningen... Sännande att se vart det leder. Såg att ingen annons fanns ute nu.
    Så märkligt med en vagn som va så Identisk med Bugaboos utom bromsfästet...

Nu tebax till IDOL o lite mer vin

Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • AnniPanni

Attans jag har tappat en av mina ledlights ifrån Ikea och de säljs ju inte längre *suck*. Någon som vet vart man kan få tag på liknande? De är ju helt suveräna!
    Jag har googlat hej vilt men lyckas inte ens hitta något liknande ju

• Lokatt

AnniPanni skrev 2008-12-12 21:24:00 följande:

Attans jag har tappat en av mina ledlights ifrån Ikea och de säljs ju inte längre *suck*. Någon som vet vart man kan få tag på liknande? De är ju helt suveräna!Jag har googlat hej vilt men lyckas inte ens hitta något liknande ju
    jag köpte på barnens hus. Glömt sätta på dom kom jag på nu!
  • AnniPanni

Lokatt skrev 2008-12-12 21:25:00 följande:

AnniPanni skrev 2008-12-12 21:24:00 följande:
    jag köpte på barnens hus. Glömt sätta på dom kom jag på nu!
    Hur ser de ut? De enda jag hittar är några enorma blomformade saker ifrån Babyland.
    Jag har bilder på mina i galleriet (kan inte lägga in , glömt att fixa plus igen )
  • Lokatt

AnniPanni skrev 2008-12-12 21:27:05 följande:

Lokatt skrev 2008-12-12 21:25:00 följande:
    Hur ser de ut? De enda jag hittar är några enorma blomformade saker ifrån Babyland.Jag har bilder på mina i galleriet (kan inte lägga in , glömt att fixa plus igen )
    minns inte exakt hur de ser ut, de är inte uppackade men de är större än dina, men mindre än cykellampor iaf.

Det finns ju exakt sånna du har, fast med nyckelring på hos biltema! Om du tar bort nyckelringen och fäster med något kanske? Billiga är de oxå!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16