• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Elinen

Hjälp! 

Något har hänt med min cameleon. När jag ska fälla sittdelen från sittläge till liggläge och tvärtom går lägsta delen av "sittskålen" i det tvärsgående röret på underredet. Lite svårt att beskriva men jag hoppas att ni förstår vad jag menar. Det är som om hela sittdelen sjunkit ihop och kommit längre ner. Är det någon annan som råkat ut för samma fenomen?
  • Lille Mammsen

Yes! Om jag skulle köpa så tilltalar denna bäst Sugen nu va..

panzermensch skrev 2008-12-13 15:35:31 följande:
    fin kombo
  • panzermensch

ska hålla fingrarna i styr jag måste ha syskis

Lille Mammsen skrev 2008-12-13 15:37:46 följande:
    Yes! Om jag skulle köpa så tilltalar denna bäst Sugen nu va..
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Lille Mammsen

Modell? Kan rekomendera UJ

panzermensch skrev 2008-12-13 15:38:26 följande:
    ska hålla fingrarna i styr jag måste ha syskis
  • Fröken Småland

Det har jag aldrig hört talas om på en Camelon med Camelonklädsel. Däremot om man har en Frogram med en Cameleonbas så kan det lätt bli så eftersom klädseln då är några cm för stor och blir säckigare ju mer den används. Om du inte har något hemmabygge och du inte har tagit ut och mixtrat med skumgummit och träplattan under sitsen så tycker jag att du skall reklamera. Man blir ju tokig av att det inte går att fälla utan att det hakar upp sig hela tiden.

Elinen skrev 2008-12-13 15:27:01 följande:
    Hjälp! Något har hänt med min cameleon. När jag ska fälla sittdelen från sittläge till liggläge och tvärtom går lägsta delen av "sittskålen" i det tvärsgående röret på underredet. Lite svårt att beskriva men jag hoppas att ni förstår vad jag menar. Det är som om hela sittdelen sjunkit ihop och kommit längre ner. Är det någon annan som råkat ut för samma fenomen?
  • myHappiness

Jag är så sugen på brun bas! Vill ha i julklapp, men tomten brukar inte lyssna på mig, har nog varit stygg i år med!

• straw2008

Åh jag gick lös o köpte en offwhite fleecefilt till mig o vagnearna i julklapp!

Hur är dessa filtar? Är de tjocka o mysiga eller samma (enligt mig) taskiga kvalle som bb åkpåsar?

Någon som har en ?

• slma

Dom är inte tjocka, verkligen inte fluffiga och mjuka, mer tunna, den svarta sidan är lite mjukare än färgsidan. Inget för kalla vinterdagar tycker jag. Det jag gillar är att de färgmatchar ju perfekt, sedan är dom tunna och smidiga, mer snygg än fluffig och gosig... har en rosa. Dom är nog lite mer som du beskriver akpasarna...tyvärr.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16