Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Nä övertala eller fråga om lov går bort. Men större inköp som rör flera tusenlappar brukar vi ändå förankra med varandra. Vi lägger alla pengar i en pott liksom...

• modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-01 18:42:32 följande:

vad har bonti för pris på 08or?
    7000 pix för dubbeln om man köper en röd. 7500 för brun har jag för mig. Liggdelen kostar dock 2000 kr som vanligt. Jag gillar inte syskonvagn med ställbart handtag så det är nu eller aldrig som gäller (eftersom jag inte köper begagnat...)
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-01 18:54:05 följande:

oh
    eller hur. Är för bra för att låta bli. Tror jag sålde min förra dubbel utan liggdel för 6500kr. Så det är ju en bra affär att köpa en ny för 7000 kr. Sedan är kanske inte röd så himla poppis men ändå...
  • modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-01 20:27:27 följande:

Har en liten fråga jag hoppas ni kan hjälpa mej med. Ska ev köpa en svart cameleon, bagagnad från -06.Bra skick men lite solblekt i sufletten.De vill ha 5000, men jag har erbjudit 4200, är det ett bra pris, eller var 5000 bra oxå och jag bara dum som försöker pruta?De har haft den t försäljning sen i början av dec, men ingen som köpt ännu, tänkte det var ett bra utgångsläge för att få den till ok pris.Ska bara ha den som extravagn då vi precis köpt en Phil&Teds syskonvagn. Har den ändrats mkt sen 06?Hoppas någon orkar svara
    Svart? finns väl bara grå bas till camen? Den har väl justerbart styre så att det inte är en gecko? Jag tycker 5000 är mycket för en 06:a...
  • modestyclara

FruAhlander skrev 2009-01-01 19:40:17 följande:

Vi har köpt en svart/grå Cameleon på 1Klass, och till det en grå Bugaboo-åkpåse... Men nu när jag ser det, så ser kombon sååå "mörk" ut... Vilken färg på åkpåse tycker ni att vi skall köpa till? Vi har varit på köns-UL & vet att det är en kille i magen, och vi vill inte ha cerise eller röd åkpåse till en kille...
    Jag skulle hellre pigga upp vagnen med en glad toppklädsel. Är ju ändå den som syns mest när ni ahr liggdel. Vad sägs om den snygga blå? Den ljusare tycker jag är läcker och snygg till grå bas.
  • modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-01 20:51:14 följande:

Men då är det kanske ok med 4200 om de går med på det.Tycker oxå det är så svårt med begagnat, men samtidigt så känns det onödigt att köpa en ny när vi eg mest ska ha P&T:s syskinvagn.Svårt!
    ja, inte mer än det tycker jag.
  • modestyclara

lolo21 skrev 2009-01-01 20:56:06 följande:

Hej!Har förbokat ett topset med Paul Frank hos Kidzshop. Men nu ångrar jag att jag inte tog det rutiga i stället.. De brukar väl inte vara omöjliga, tror ni man kan få boka ett rutigt set istället? Är såå sugen både på filten till men främst på Åkpåsen!! Men det blir ju helt enkelt _för_ dyrt.. tyvärr.. Helst som jag redan har en nästan ny blå bugga påse;PHur länge brukar de sälja åkpåsar o sånt sen, kanske man kan vänta längre fram till våren, eller tror ni de säljer slut medetsamma?
    Nej, kidz är aldrig omöjliga. Det går säkert -är ju bara att fråga!
  • modestyclara

FruAhlander skrev 2009-01-01 21:00:16 följande:

Jag gillar inte den blå färgen på toppklädseln, men passar den off-white till grå basklädsel? Eller blir det för ljust till?Tavk för tipset förresten; behåller den grå åkpåsen då, för den passar ju både ligg- och sittdelen
    Absolut. Dock lär den ju bli smutsig fort om du fäller vagnen och stoppar in och ur bilen. Men den går ju att tvätta så det är väl ingen fara eg...
  • modestyclara

tezzi152 skrev 2009-01-02 08:32:18 följande:

vad använder ni för ståbräda till camen?
    har provat lite olika men jag gillar bugaboos egna bäst.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16