Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

madde4 skrev 2009-01-06 20:36:14 följande:
    hehe, då förstår jag Behöver dock en liggdel till sommaren så kanske lika bra att köpa med det nu. Är 4500 kr ett rimligt pris för den vagnen?
    rätt dyrt för en gecko men jag älskar gecko så hittar du ingen ny i någon gömma i en butik så är det helt klart värt det!
  • modestyclara
    FridaLee skrev 2009-01-06 20:58:55 följande:
    provar igen inuti en Hobo
    ser ur som insidan på en skip hop.
  • modestyclara

God Is A Girl skrev 2009-01-06 21:38:37 följande:

Kan man köpa till bumperbar till geckon?Och passar camens sufflafästen på den? Och kan man ha camens ram på den med? Många frågor blev det.. tacksam för svar
    Nej, ingen bumperbar
    Ja, jag har haft camens sufflettfästen och bågar på geckon (samt även topptyg.
    Nej, det är olika sätt att justera lutningen på så jag tror inte det funkar med cam-ram. Fast jag har inte testat.
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-06 21:49:59 följande:

Fan jag skrev ju fel nej, jag minns inte men tysom jag trodde ja, nej.
    Jag är chockad! Är du gravid eller
  • modestyclara

Joddan skrev 2009-01-07 00:07:07 följande:

Okej... Men man behöver väl inga lakar på madrassen om man har åkpåse/säck/fäll? En liten kudde... Fungerar ikeas babykudde eller e den för stor?
    Jag har 'plastad frotté' från onetex i botten i fall det händer någon större olycka så att jag slipper tvätta madrassen. finns särskillda barnvagnskuddar (samma som vagga).
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-07 18:28:39 följande:

Lyssna på mamma2003 *visslar*
    Fråga till bugabookännare:Kan man köpa lösa delar och bygga en bee? Blivit erbjuden ett naket chassi men behövs väl massa delar? Hjul sittdel mm?
    Vem säljer ett bee-chassi och varför? Måste ju var nåt fel på i så fall...
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-07 18:38:34 följande:

Glider lite och ryckt i det men funkar Vafan in cam glider, orka bry mig
    Kidzshop är ju duktiga på att ta in reservdelar. Du kan ju höra med dem om det går att köpa delar, vad du behöver och vad det kostar...
  • modestyclara

mamma2003 skrev 2009-01-07 19:03:51 följande:

*viskar* Nio åkpåsar Och faktum är att jag har en jättebyrå i en stor garderob så ni hade rätt allihopa (utom Shoegirl) *räcker ut tungan*. Fast det var längesen allt fick plats i byrån, alla baserna har flyttat ut och bor numera i en transportväska som nästan spricker . Mina älsklingar; åkpåsarna, ligger ovanpå byrån och ser vackra ut. Jag kollar till dem varje kväll innan jag går och lägger mig  Under sängen bodde mycket riktigt en mus fram tills helt nyligen. Nu finns den inte hos oss längre *musmördare*
    :-O Oj, tänk om musen hade bitit hål i åkpåsarna -vilken tragedi! Hoppas du har högt lösöre på hemförsäkringen.
  • modestyclara
    madde4 skrev 2009-01-07 20:30:25 följande:
    I morgon blir jag förhoppningsvis ägare till denna www.blocket.se/vi/19721102.htm Ska bara kolla så den verkar ok!Suffletten är solblekt så då blir det att byta ut den snarast, vart finns det att köpa klädslar till gecko? Eller kunde man ha cameleon klädsel till den?
    kidzshop har gecko-klädsel. Du kan ha cam topp-klädsel om du byter ut sufflettbågar och fästen, men det blir lite tyg över (se i mitt galleri)
  • modestyclara
    Kavat skrev 2009-01-07 20:59:39 följande:
    Ja, det ser ungefär samma ut. Som tur är så lägger den ju sig rätt snyggt ändå, så det inte syns att det är dålig passform. Men jämför man med geckon-sufletten som sitter som en smäck, så sitter den jätte dåligt.Jag vet inte om min sitter snyggare direkt?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16