Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Jag frågade faktiskt en gång på Babyland om det där med trappor och de sa att det fanns en (1) vagn i deras sortiment som man fick dra i trappor. Kommer tyvärr inte ihåg vad det var för nån men har för mig att det var någon obskyr...

• modestyclara

dompis skrev 2009-01-09 15:34:44 följande:

Hej hopp Funkar alla bakhjul till alla 3 chassin (Frog,Cam och Gecko)Och ramarna, passar Frogens på Camen och Geckons ram på Camens?Någon vis som kan hjäpa mig med detta :)
    Jag har foam-hjulen (alltså camens bakhjul) på min gecko. fungerar utmärkt. Har inte provat med cam-ram på geckon men eftersom det är olika sätt att luta ramen på geckon och camen så har jag svårt att ro att det kan funka...
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2009-01-09 19:32:02 följande:
    Vilka e bäst? Skönast att köra mellan Lufthjul och icke lufthjulen????????????????? ( Obs...vet att lufthjul kan få punka )
    hmm...skulle tro att lufthjulen rullar liiiite bättre. Ur stötdämpning går det nog på ett ut. Men jag hatar punka och får det jämt så jag älskar foam-hjul.
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2009-01-09 20:18:56 följande:
    Ojdå,någon bugaboo äger som ble sugen..... (inte min) www.familjeliv.se/Annonser/
    Nja... däremot tror jag att jag behöver en UJ-dubbel 08 som reas på bonti nu *viskar* håll tummarna för att jag får sålt mitt felköp BT-syskonjogger nu på Söndag (måste haft hjärnsläpp)
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2009-01-09 20:29:17 följande:
    du e ju helt otrolig din nyinköp av trilling UJ´n då?
    Det är ju min promenadvagn. men om jag vill åka buss så är det ju mer smidigt med syskonvagn Och det är ju bara att flytta liggdelen emellan...
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-10 18:17:16 följande:

Håll tummarna, får en kund imorgon som bokat tid och tar hon en klänning har jag råd att köpa buggan direkt kontant
    *håller tummar*

Jag har inte hört något av hon som skulle köpa min BT imorgon Hoppas fortfarande -tänkte shoppa en till UJ på måndag ju...
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2009-01-10 18:26:29 följande:
    Guuud va det shopas heeeeela tiden....lek tomte istället och kom o lämna en bee till mig....
    Tja, bebben lär ju behöva en bee till semestern i sommar så om du vill vänta så länge så kanske
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-10 18:27:53 följande:

Tänkte boka en Bugaboo Cam på familjetorget Men säljer jag av en klänning köper jag hellre loss en direkt, då får man bara ringa alla butiker i sthlm och se vem som har rätt färg hemma
    Det värsta är att Bonti inte har söndagsöppet -så då får du färre butiker att välja mellan om du inte kan hålla ut till måndag.

Våra vagnar tar upp halva barnvagnsförrådet så jag måste absolut sälja innan jag kan shoppa en till
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-10 18:37:57 följande:

ska vi ha en tävling, den som har flest vagnar när den dör vinner *skriver inköpslista*
    Äsch vi ligger i lä. Vissa här ligger eoner före oss
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16