• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • ami

Kajsan skrev 2009-01-21 00:37:36 följande:

Jag skulle köpa det heltäckande UV skyddet! Vi hade det i somras, tyvärr sålde jag det till min förra bee , så jag vill ha ett nytt i sommar.
    Den lilla vilda rödhåriga blir 3 år till sommaren då vi åker, vill nog inte sitta under UV-skyddet. Tyvärr, annars hade det ju varit perfekt. (Om inte annat lugnt och skönt med Liten ordentligt inpackad i vagnen). Så det får bli ett parasoll istället.
    Eller två
    Undrar om sånt dä aussiest finest (stavning) solkeps som man kan ha på ex UJ funka på Been? Ingen som har och vill prova..
  • Weklund

Frågar igen, tinytot pallen finns den att köpa i sverige eller är de bara Bt.eu??

• Ia 70

Snart kommer UPS o hämtar upp det trasiga chassit samt ramen, frågade Bugaboo om man var tvungen att skicka tillbaka chassit o de svarade att får de inte tillbaka chassis eller andra trasiga delar så kommer man i slutändan att få ett kravbrev...De vet att många inte skickar tillbaka dem. Kan vara ngt att tänka på så att man inte får kravbrev i efter hand fr Bugaboo. Men det kanske e ngn tidsgräns på det?

96/07 och blivande trebarnsmamma: BF 8 sept-09
  • timoteja00
    Ia 70 skrev 2009-01-21 08:42:36 följande:
    Snart kommer UPS o hämtar upp det trasiga chassit samt ramen, frågade Bugaboo om man var tvungen att skicka tillbaka chassit o de svarade att får de inte tillbaka chassis eller andra trasiga delar så kommer man i slutändan att få ett kravbrev...De vet att många inte skickar tillbaka dem. Kan vara ngt att tänka på så att man inte får kravbrev i efter hand fr Bugaboo. Men det kanske e ngn tidsgräns på det?
    Åhh! Jag fick ett nytt chassi förra veckan (från babytrader) men jag har inte hört något alls om att jag ska skicka tillbaka det gamla?! Till vem? Det borde väl de informera om när de skickar det nya??
    ** Theodor 23 juli 2008 ** theodorkofler.blogspot.com/
  • panzermensch

Intressant att ingen hämtat mitt än då. Stått sen nov 07 i vårt förråd

Ia 70 skrev 2009-01-21 08:42:36 följande:
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Noiis
    ami skrev 2009-01-21 00:20:29 följande:
    Vilket är överlägset BÄST? gamla eller nya parasolletLängtar till sommar och sol
    fast gamla parasolet hade väl bra fästen till cam?? de nya kom ju för att man skulle kunna fästa parasolet på cam ramen cam styret och på been.
    mitt gamla parasol kunde man iallafall inta ha på been!
    så då känns de ju smartast att köpa nya så du kan använda den
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • oOrosamarängerOo
    Nikas skrev 2009-01-20 23:18:11 följande:
    fast asså.. såg en med röd bas och rosa suffla (båda de "nya" färgerna) och det var inte snyggt...
    Nähä, är ju apsnyggt Superfint med röd bas o rosa topp
  • Champagne77
    hyperballad skrev 2009-01-20 23:22:15 följande:
    den nya röda tycker jag är konstig, jag hade hellre satsat på rosa o orange då! fast det är ju en smaksak! =-)
    Är det det nya röda canvas toppsetet som är konstigt i färgen ???
  • Noiis
    Noas mamma skrev 2009-01-21 09:21:15 följande:
    fast gamla parasolet hade väl bra fästen till cam?? de nya kom ju för att man skulle kunna fästa parasolet på cam ramen cam styret och på been.mitt gamla parasol kunde man iallafall inta ha på been!så då känns de ju smartast att köpa nya så du kan använda den
    fast jag tänker på de parasollet som är jätte gamlat.. har kanske kommit 2 versioner av de nya med fler fästen??
  • Noiis
    Champagne77 skrev 2009-01-21 09:54:47 följande:
    Är det det nya röda canvas toppsetet som är konstigt i färgen ???
    jag tycker att den e jätte fin! mer hallon röd än röd röd
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16