• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • lilla sandra

Menar du att chassit glider?

elims skrev 2009-01-21 13:19:35 följande:
    Är det vanligt att hela styret blir sned med tiden? Svårt att förklara...men styret/handtaget på chassit har alltså flyttat sig sidleds och nu är det är mycket större mellanrum mellan styret och korgen på höger sida än på vänster. Går knappt att fälla över styret på andra sidan utan att det tar emot i sufletten. Är det någon som vet vad jag svamlar om och har liknande erfarenheter. Vi har haft vagnen (en cam) i nästan precis 6 månader nu. Köpt i butik.
  • Champagne77
    Billabong skrev 2009-01-21 13:21:55 följande:
    Jättefin skötväska!Själv tycker jag bara att det är galet dyrt med en tusenlapp för en skötväska (eller för den delen en handväska också...) Köper hellre många billiga än en dyr. Men alla resonerar olika och den är verkligen JÄTTEFIN!
    Tack Sara . Ja, det är dyrt jag vet Generad, men vi är nog lite vilda av oss just gällande vagn och skötväska och unnar oss nåt extra eftersom vi har väntat så länge på det här *peppar peppar att allt går bra* (du vet ju vår historia...vill du kan du också läsa mitt senaste blogginlägg...). Men tror du då det är bättre att satsa på mörkgrå bas + blå canvas? Oavsett om det blir den skötväskan eller inte alltså... . Kolla i bildtråden så ser du .
  • Lille Mammsen

Kan trösta dig med att min OIOI låg på runt 1200:-

Champagne77 skrev 2009-01-21 13:41:58 följande:
    Tack Sara . Ja, det är dyrt jag vet , men vi är nog lite vilda av oss just gällande vagn och skötväska och unnar oss nåt extra eftersom vi har väntat så länge på det här *peppar peppar att allt går bra* (du vet ju vår historia...vill du kan du också läsa mitt senaste blogginlägg...). Men tror du då det är bättre att satsa på mörkgrå bas + blå canvas? Oavsett om det blir den skötväskan eller inte alltså... . Kolla i bildtråden så ser du .
  • elims

lilla sandra

ja jag tror det.
    glider mer och mer åt höger, hela handtagsdelen alltså.
    Om vagnen rullar och jag släpper vagnen så fortsätter den inte att rulla rakt fram utan drar iväg åt höger. Tro det har att göra med att allt har blivit lite snett.

• Lille Mammsen

Reklamera!

elims skrev 2009-01-21 14:08:39 följande:
    lilla sandraja jag tror det. glider mer och mer åt höger, hela handtagsdelen alltså. Om vagnen rullar och jag släpper vagnen så fortsätter den inte att rulla rakt fram utan drar iväg åt höger. Tro det har att göra med att allt har blivit lite snett.
  • FruLidgren

Jag har en alvi åkpåse, funderar på att köpa en från elodie men det känns liiite onödigt om alvin funkar? Nån som vet om den gör det?
    Sonen växer så det knakar, får se hur länge han är nöjd i liggdelen.

Elias 051026 Dante 081209
  • mamma på vift
    FruLidgren skrev 2009-01-21 14:14:10 följande:
    Jag har en alvi åkpåse, funderar på att köpa en från elodie men det känns liiite onödigt om alvin funkar? Nån som vet om den gör det?Sonen växer så det knakar, får se hur länge han är nöjd i liggdelen.

Vi hade en alvi i sittdelen när det var jätte kallt...nu har vi en i fleece när det e + grader. Funkar bra i sittdelen.

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • miss kitty

Ni som köpt era buggor hos Barnbutiken, är ni nöjda med service och bemötande?
    speciellt ni som haft nån reklamation - hur har det funkat?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16